تشک ماشین در واقع از نظر طراحی و ساختار بدنه در میان متفاوت ترین تشک بادی تولید شده قرار گرفته زیرا تنها برای استفاده در صندلی عقب خودرو ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما امروزه مدلی های جدید تری از این نوع تشک تولید شده که علاوه بر داخل خودرو ها امکان استفاده مجزا در روی زمین را نیز خواهد داشت از همین رو کاربرد آن را افزایش داده است. چند ویژگی مهم در تعیین بهترین تشک بادی داخل ماشین وجود داشته که عبارتند از: نوع طراحی و ساختار بدنه، جنس و متریال، ابعاد و تحمل وزن و همچنین لوازم جانبی همراه تشک. هنگام خرید تشک بادی ماشین، در نظر گرفتن این ویژگی ها باعث می شود تا به بهترین گزینه مورد نظر برای خودرو خود برسید. البته فروشگاه مستر اینتکس امکان مشاوره گرفتن به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری را در رابط با خرید تشک بادی خودرو فراهم ساخته و می توانید به صورت حضوری نیز برای تست و خرید اقدام کنید.

تشک بادی صندلی عقب ماشین


مهم ترین امر در طراحی و ساختار بدنه انواع تشک بادی صندلی عقب خودرو در پر کردن و یکسان سازی فضای صندلی عقب خودرو ها می باشد از همین رو دلیل اصلی تفاوت ظاهری با انواع تشک بادی داخل بازار می باشد. این طراحی به گونه ای بوده که فضای قرار گیری پا در صندلی عقب را پر کرده و با ایجاد کمی ارتفاع (حدود 15 سانتی متر) در قسمت رویه صندلی، محلی راحت برای نشستن و گاها دراز کشیدن ایجاد کرده است. نکته اصلی در ساختار قسمت کف تشک صندلی عقب خودرو بوده که در مدل های قدیمی پایه بادشو به بدنه متصل بوده اما در مدل های جدید، پایه بادشو امکان جدا شدن از بدنه اصلی را خواهد داشت بنابراین توسط دریچه باد مجزا می توانید پایه را باد کرده و از آن استفاده کنید. این ویژگی سبب می شود تا خود تشک با داشتن کف مسطح به راحتی روی زمین نیز برای نشستن و دراز کشیدن استفاده شود.
از خصوصیت های دیگر در طراحی این نوع تشک بادی می توان به ساختار مواج قسمت رویه جهت پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا جهت جلوگیری از تعریق بالا اشاره کرد. دریچه های باد تعبیه شده نیز قابلیت دابل لاک را داشته تا در زمان باد زدن به هیچ عنوان خروجی هوا نداشته باشید.


تشک برای عقب ماشین


جنس بدنه و متریال مهمترین ویژگی در تولید تشک بادی ماشین و انواع محصولات بادی برشمرده می شود. پلاستیک PVC با روکش وینیل و جیر، متریالی بوده که برای تولید انواع تشک داخل خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. متریالی بسیار سبک با ساختار دو لایه که هم قابلیت شستشو داشته و هم به دلیل انعطاف بالای خود به راحتی در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود از همین رو با کمترین اشغال فضا به سادگی حمل می شود. قسمت رویه نیز از روکش جیر برخوردار بوده تا سطحی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع روکش خود تاثیر بسزایی در کاهش تعریق افراد مصرف کننده خواهد داشت. گفتنی است که این متریال قابلیت تعمیر را نیز داشته بنابراین می توان به راحتی اقدام به ترمیم و استفاده مجدد از تشک خود کنید.

انواع تشک ماشین تولید و عرضه شده در بازار معمولا ابعاد های یکسانی دارند از همین رو برای هر خودرویی قابل استفاده خواهند بود اما در مدل های جدیدی که وارد بازار شده، کمی از نظر ابعاد با مدل های پیشین متفاوت بوده و در حال حاضر دو مدل تشک داخل ماشین از نظر ابعاد وجود دارد که با وجود تفاوت کم با یکدیگر، امکان انتخاب دقیق را برای افرادی که خودرو های هاچ بک (بدون صندوق) که اتاقک کمی کوچکتر دارند فرهم ساخته است. این تفاوت کم در ابعاد بیشتر در حالت طراحی فنی تشک بوده و از نظر قیمت تفاوت خاصی با هم نخواهند داشت بنابراین در زمان خرید تشک داخل ماشین در این امر دقت کافی را داشته باشید. تحمل وزن نیز در هر تشک بادشو ماشین حداقل به 200 کیلوگرم رسیده که خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده دو نفر و حتی برای افراد سنگین وزن راحت کرده است.

تشک بادی عقب خودرو
همراه پکیج بسته بندی هر تشک بادی عقب خودرو یک جفت بالش بادی از جنس و متریال بدنه اصلی تشک، یک ساک حمل و یک پمپ باد دو کاره فندکی قرار داده شده که مهمترین لوازم جانبی تشک ماشین محسوب می شوند. نکته ای که در رابط با پمپ باد این محصول باقی می ماند در کارکرد آن (تنها با برق 12 ولت فندکی خودرو) می باشد بنابراین نمی توان انتظار قدرت پمپاژ انواع پمپ باد برقی (برق مستقیم) را از این مدل داشت اما با این وجود توان مناسبی را در راه اندازی این تشک بادی و حتی تمامی محصولات بادی خواهد داشت. یک دریچه هوا در قسمت کناری برای پمپاژ و یک دریچه دیگر نیز در قسمت فوقانی و بعضا در قسمت زیر تعبیه شده که از آن می توانید برای مکش باد استفاده کنید. برای خرید تشک بادی ماشین و انواع تشک صندلی عقب خودرو در رنگبندی مختلف کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی به فروشگاه نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.