لوازم یدکی استخر پیش ساخته

برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی مدل 62091

از {{model.count}}

bestway 62091 repair patch

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی مدل 62091 دارای 10 عدد برچسب به ابعاد 6.5 سانتی متر به 6.5 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای تعمیر کردن انواع محصولات بادی است. برای خرید و قیمت برچسب تعمیرات می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

یکی از مزیت های محصولات بادی قابلیت تعمیر مجدد می باشد، که در صورت بروز مشکل برای محصول مورد نظر خود به راحتی می توانید آن را با برچسب و چسب تعمیرات محصول مورد نظر خود را تعمیر کنید و مجددا از آن استفاده کنید. این برچسب تعمیرات محصولات بادی ساخت برند بست وی می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد در بسته بندی این محصول 10 عدد برچسب تعمیرات با ابعاد 6.5×6.5 سانتی متر می باشد که به راحتی می توانید تعمیرات محصول خود را انجام دهید. این برچسب تعمیرات دارای یک طرف چسبی است که می توانید به راحتی آن را به قسمت آسیب دیده متصل کنید، بعد از چسباندن برچسب به محصول، با قرار دادن چسم سنگین بر روی آن به مدت 2 الی 4 ساعت به خوبی به محصول شما متصل می شود. برای خرید برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی مدل 62091 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اقدام به عمل آورید.

ابعاد
6.5×6.5 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...