بالش بادی

بالش گردنی اینتکس مدل 68675

از {{model.count}}

intex 68675 inflatable travel pillow head rest

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش گردنی اینتکس مدل 68675 یکی از زیباترین مدل های بالش بادی شرکت intex می باشد که برای چندمین بار در سال 2020 تولید و روانه بازار گردیده است. این بالش بادی گردنی تولید شده از وینیل با روکش مخمل می باشد و شما می توانید در ادامه جزئیات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

بالش گردنی اینتکس مدل 68675 همانطور که میدانید اینتکس از بزرگترین تولیدکننده انواع لوازم بادی می باشد که اکثر محصولات بادی تولید شده توسط این شرکت دارای کاربردی تفریحی می باشند. اما بعضی از محصولات بادی اینتکس دارای کاربرد های زیادی می باشند از قبیل، تشک بادی، تخت بادی و بالش بادی که از این دسته از محصولات می توانید در منزل و سفر استفاده کنید. بالش بادی گردنی دارای طراحی استانداری می باشد که در زمان استفاده سر و گردن شما در حالت استاندارد خودش قرار می گیرد و هیچ گونه آسیبی به شما وارد نمی کند. با خرید بالش بادی می توانید در طول مسیر سفر، در محل کار، در منزل و یا در سفر از آن استفاده کنید.

رویه ی این بالش بادی گردنی از جیر ساخته شده است که کاملا ضد تعریق و ضد حساسیت می باشد. ابعاد بسته بندی این محصول بسیار کم بوده و فضای کمی را اشغال میکند و به راحتی می توانید بالش بادی خود را در کیف و کوله پشتی خود حمل کنید. ابعاد کلی این بالش بادی گردنی برابر با 36×30×10 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای بالش بادی بوده. برای باد کردن این محصول می توانید از انواع پمپ باد اینتکس و سایر برند ها استفاده کنید. برای خرید بالش بادی گردنی و یا استعلام قیمت بالش بادی گردنی از فروشگاه مستر اینتکس که نمایندگی اینتکس در ایران می باشد اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
23 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
8 سانتی متر
تحمل وزن
25 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
10 گرم
سایر ویژگی ها
دارای روی مخمل
ضد آب
اکرم موحد
194 روز پیش

میخوام اینترنتی بخرم ولی گرینه بعد از خرید که شماره کارت و....نمیاد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...