بالش بادی

بالش بادی گردنی پاویلو بست وی مدل 69607

از {{model.count}}

bestway 69607 inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی گردنی پاویلو بست وی یکی از با کیفیت ترین بالش بادی تولید شده توسط برند بست وی بوده که به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این بالش گردنی برای سنین بزرگسال مورد استفاده قرار گرفته و از دریچه هوای دابل لاک، رویه جیر و ضد تعریق و همچنین کیسه حمل مخصوص برخوردار است.

بالش بادی گردنی پاویلو بست وی، یکی از سبک ترین و راحت ترین بالش گردنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نسبت به مدل ساده خود از کیفیت ساختاری و متریالی بالایی برخوردار است. این محصول طراحی ظاهری مشابه با دیگر بالش گردنی بادی داشته و به خوبی گردن و سر افراد را هنگام تکیه دادن و خواب پوشش می دهد. متریال ساخت این بالش بادی مسافرتی از پلاستیک TPU با روکش پارچه ای ضد تعریق و جیر بوده که متریالی ضخیم و مقاوم را در برابر آب و نور آفتاب ایجاد کرده است.

جهت راه اندازی بالش بادی گردنی بست وی می توانید از کوچکترین پمپ باد محصولات بادی استفاده نمایید. این محصول دارای ابعاد باد شده (طول: 36 سانتی متر، عرض: 31 سانتی متر، ارتفاع: 11.5 سانتی متر) بوده و می تواند تا مقدار 20 کیلوگرم وزن را تحمل کند. این محصول در یک پکیج به همراه ساک حمل مخصوص با وزن 61 گرم عرضه می شود. برای خرید بالش بادی گردنی پاویلو بست وی می توانید سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
۳۶ سانتی متر
عرض
۳۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۱.۵ سانتی متر
تحمل وزن
۲۰ کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
۶۱ گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب
دارای کیف حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...