بالش بادی

بالش بادی گردنی اینتکس کودک مدل 68678

از {{model.count}}

intex 68678 child inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی گردنی اینتکس کودک یکی از پر کاربرد ترین بالش بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای استراحت و خواب کودکان بالای 3 سال بوده از همین رو در طرح و رنگ های کودک پسندانه ای تولید شده است. این محصول نه تنها برای پر کردن فضای خالی گردن بلکه به عنوان بالش نیز جهت خواب در هر شرایطی مورد استفاده قرار می گیرد.

بالش بادی گردنی اینتکس کودک مدل طرح دار از پر فروش ترین گردنی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که در طرح و رنگ های جذاب و کودک پسندانه ای تولید شده است. این محصول برای راحتی در خواب کودکان طراحی و ساخته شده و به گونه ای روی گردن قرار می گیرد که قسمت سر را برای خواب پوشش می دهد. ابعاد این محصول در حالت باد شده برابر با (طول: 30 سانتی متر، عرض: 28 سانتی متر، ارتفاع: 8 سانتی متر) بوده از همین رو برای کودکان بالای 3 سال گزینه مناسبی خواهد بود.

جنس و متریال بالش بادی کودک اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده و برای راحتی بیشتر کودکان شما از روکش جیر برای آن استفاده شده است. روکش جیر علاوه بر ایجاد نرمی در سطح رویه تاثیر بسزایی در جلوگیری از تعریق بالا خواهد داشت. این محصول به قدری حجم کوچک داشته که حتی به صورت دستی و بدون پمپ باد قابل راه اندازی خواهد بود. برای خرید بالش بادی گردنی کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
30 سانتی متر
عرض
28 سانتی متر
ارتفاع
8 سانتی متر
تحمل وزن
15 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
50 گرم
سایر ویژگی ها
رویه نرم و ضد تعریق
دارای طرح و رنگ مختلف
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...