بالش بادی

بالش بادی کودک بست وی مدل 52127

از {{model.count}}

bestway 52127 inflatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی کودک بست وی مدل 52127 ساخته شده از پی وی سی، ضد حساسیت و ضد بو، دارای رنگبندی مختلف، مناسب برای استفاده کودکان در خودرو و مسافرت، برای خرید و قیمت بالش بادی کودک از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

بالش بادی کودک بست وی مدل 52127 از سری بالش بادی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این بالش بادی مناسب برای استفاده کودکان می باشد و در رنگبندی های مختلفی ساخته شده است که رنگ های تولید شده این بالش بادی عبارت اند از، سبز، زرد، نارنجی و بنفش که می تواند نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب کند. این بالش بادی مناسب برای استفاده در هنگام سفر، کمپینگ و یا در خودرو می باشد که خوابی بسیار راحت را برای کودک شما به ارمغان می آورد. این بالش بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد بو و ضد حساسیت می باشد که هیچ خطری برای کودک شما ندارد، برای باد کردن این بالش بادی می توانید از پمپ باد سوزنی اینتکس و بست وی و یا از دهان خود استفاده کنید.

ابعاد بالش بادی کودک در حالت باد شده برابر است با 38 سانتی متر به طول، 25 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 5 سانتی متر که مانند بالش کودک استاندارد است، در حالت بدون باد این محصول بسیار حجم کمی را اشغال میکند و به راحتی می توانید آن را در کوله پشتی و یا کیف خود قرار دهید. برای خرید بالش بادی کودک بست وی مدل 52127 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس و بست وی داخل ایران می باشد که محصولات این برندها را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
38 سانتی متر
عرض
25 سانتی متر
ارتفاع
5 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
10 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...