بالش بادی

بالش بادی مسافرتی پاویلو مدل 69603

از {{model.count}}

bestway 69603 pavillo air pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی مسافرتی پاویلو مدل 69603 یکی از محصولات کاربردی در سفر می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید در سفر و یا در محل کار خوابی راحت را تجربه کنید. برای خرید و قیمت بالش بادی پاویلو از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام کنید.

برای تجربه خوابی راحت و در مسافرت، محل کار و یا در مکانهایی که امکان استفاده از بالش شخصی و یا بالش سنتی نیست از بالش بادی استفاده می شود. بالش بادی به صورت کلی به دو نوع تقسیم می شود که، بالش بادی گردنی، بالش بادی تخت یا همان ساده هستند، که برند های مختلفی آنها را تولید میکند. که پاویلو یکی از تولیدکنندگان آنها می باشد که انواع بالش بادی مسافرتی با بالاترین کیفیت را تولید کرده است، جنس بدنه بالش بادی مسافرتی 69603 از TPU ساخته شده است که خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورد و به دلیل استفاده از بهترین متریال در ساخت این محصول در هنگام خوابیدن کاملا ضد تعریق و بدون صدا می باشد.

ابعاد کلی بالش بادی مسافرتی بست وی پاویلو برابر است با 47×31×15 سانتی متر می باشد که ابعادی مناسب برای بالش بادی می باشد، ابعاد این محصول در حالت خالی از باد بسیار کوچک می باشد که می توانید آن را در کیف و یا کوله پشتی خود قرار دهید و در صورت نیاز آن را باد کنید و از آن استفاده کنید. برای خرید  بالش بادی مسافرتی پاویلو مدل 69603 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران می باشد که تمامی محصولات این برند را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
47 سانتی متر
عرض
31 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
100 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
کف ضد آب
دارای کیف حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...