بالش بادی

بالش بادی سفری بست وی مدل 67121

از {{model.count}}

bestway 67121 infatable pillow

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بالش بادی سفری بست وی یک بالش بادی کمپ و بالش بادی طبی می باشد که مناسب برای استفاده در اکثر فضا ها می باشد که تولید شرکت bestway بوده و بدنه آن تولید شده از وینیل می باشد. این محصول را می توانید با مشخصات دقیق تر در وبسایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

بالش بادی بست وی مدل 67121T یکی از با کیفیت ترین بالش بادی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که در دو رنگ سرمه ای و طوسی ساخته شده است، این بالش بادی از پی وی سی ساخته شده است که یک روکش جیر نیز روی آن کشیده شده است که این محصول را کاملا ضد تعریق میکند. این بالش بادی دارای ساختاری استاندارد بوده که در طول زمان خواب سر و گردن شما در حالت درستی قرار میگیرد و از همین سبب از سردرد و گردن درد شما جلوگیری میکند.وزن این بالش بادی برابر با 150 گرم می باشد که وزنی مناسب برای بالش بادی می باشد. ابعاد این بالش بادی در صورت باد شده برابر است با 45 سانتی متر به طول، 30 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 10 سانتی متر دارد. در حالت بدون باد، این بالش فضای بسیار کمی را اشغال میکند که به راحتی می توانید آن را حمل کنید.
با استفاده از بالش بادی می توانید در هنگام سفر، کوهنوردی، محل کار و یا منزل از این محصول استفاده کنید و استراحتی راحت و دل چسب را تجربه کنید. برای باد کردن بالش بادی بست وی نیز می توانید از انواع پمپ باد و یا از دهانتان نیز استفاده کنید. برای خرید بالش بادی بست وی یک نفره می توانید از فروشگاه محصولات بادی اینتکس اقدام به خرید کنید. مستر اینتکس نمایندگی اینتکس می باشد که تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا بفروش می رساند.

طول
45 سانتی متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
30 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC با رویه جیر
وزن
150 گرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج
ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...