شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56666

از {{model.count}}

intex 56666 buddy arm band

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56666 بازوبند اینتکس مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد. در طراحی این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که نظر کودکان را نسبت به خودش جلب میکند. برای خرید بازوبند از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56666 یکی از محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این بازوبند مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد که طراحی بسیار زیبا و خاصی دارد که به راحتی می توانید نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند. ابعاد این بازوبند بادی برابر است با 23 سانتی متر در 15 سانتی متر که ابعادی مناسب برای کودکان 3 تا 6 سال می باشد. جنس بدنه ی این بازوبند از پی وی سی ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو می باشد.

برای باد کردن بازوبند 3 تا 6 سال اینتکس می توانید از انواع پمپ باد استفاده کنید که پمپ باد سوزنی استفاده کنید و یا  از طریق فوت کردن با دهان آن را پر از باد کنید.این بازوبند در یک پک ارائه می شود که در بسته بندی آن یک عدد برچسب تعمیرات محصولات بادی اینتکس قرار گرفته شده است. برای خرید بازوبند اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش اینتکس در ایران می باشد.

قطر
23 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
وزن
100 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
بدنه داخلی از پارچه ضد آب
ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...