شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56665

از {{model.count}}

intex 56665 inflatable arm band

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56665، با خرید بازوبند شنا از فروشگاه اینتکس به کودک خود در یادگیری شنا و شناور ماندن کمک بزرگی میکنید. این بازوبند مناسب برای استفاده 1 الی 3 سال می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار عالی می باشد ، در طراحی این محصول از رنگهای شاد و جذاب استفاده شده که می تواند نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند.

بازوبند شنا کودک اینتکس مدل 56665 از سری بازوبند های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که مناسب برای کودکان 1 الی 3 سال می باشد، برای اینکه کودک شما در آب شناور بماند نیازمند به یک سری لوازم بادی هست که یکی از آنها بازوبند می باشد، با باد کردن این بازو بند و قرار دادن آنها بر روی بازو های کودک، می توانید به کودک خود در شناور ماندن کمک کنید. این بازو بند اینتکس دارای طراحی بسیار خاص و جذاب است که به راحتی می تواند نظر کودکان را نسبت به خودش جلب کند. 

اینتکس در طراحی این بازوبند از رنگهای جذاب و شاد استفاده کرده است که همین امر موجب شده که این محصول در بین بازوبند های شنا اینتکس طرفداری زیادی را جذب کند. جنس بدنه ی این بازوبند شنای اینتکس از وینیل می باشد که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که کاملا ضد حساسیت و ضد بو می باشد. ابعاد این محصول نیز برابر است با 20 سانتی متر به طول و عرضی برابر با 15 سانتی متر که ابعادی مناسب برای بازوبند شنای 1 الی 3 سال می باشد. این بازو بند شنای اینتکس را می توانید از نمایندگی اینتکس در ایران، مستر اینتکس خریداری کنید.

طول
20 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
200 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
ضد حساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...