شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس مدل 56663

از {{model.count}}

intex 56663 child inflatable Swimming armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی کودک با طرح پو یکی از پر فروش ترین لوازم شنا کودکان برای تفریحات آبی در انواع استخر ها بوده که خود دارای طرح های مختلف و مشابه هم می باشد. این محصول برای سنین 1 تا 3 سال تولید شده اما مدل بزرگتر نیز توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس در طرح پو مدل کوچکتر از سری بازوبند بادی تولید شده برای تفریحات آبی کودکان در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این بازوبند بادی استخر کودک برای سنین 1 الی 3 سال مورد استفاده قرار گرفته در حالی که مدل بزرگتر آن برای بازه سنین 3 الی 6 سال مناسب خواهد بود. این محصول دارای ابعاد 20 در 15 سانتی متر بوده و در بسته بندی خود یک جفت قرار داده شده است از همین رو برای هر دو دست مورد استفاده قرار می گیرد.

بازوبند شنا اینتکس ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که با وجود ضخامت و وزن کم در برابر فشار و دمای آب مقاوم خواهد بود. هر بازوبند دارای دو دریچه باد بوده از همین رو برای راه اندازی هر یک از آنها می بایست از دو دریچه اقدام به باد زدن کرد. برای خرید بازوبند شنا بادی کودک اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
20 سانتی متر
عرض
15 سانتی متر
وزن
100 گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
دارای یک جفت بازوبند در بسته بندی
هر بازوبند دارای دو دریچه باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...