شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

بازوبند شنا بادی اینتکس مدل 59640

از {{model.count}}

intex 59640 inflatable swimming armband

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بازوبند شنا بادی اینتکس، از سبک ترین و ساده ترین بازوبند بادی کودکان سنین 1 تا 3 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول برای آموزش شنا و تفریحات آبی کودکان در استخر های کم عمق بسیار مناسب خواهد بود. این کالا به صورت تک رنگ تولید شده و از سایز بزرگتر نیز برخوردار است.

بازوبند شنا بادی کودک اینتکس یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین لوازم شنا بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استفاده سنین 1 تا 3 سال جهت شنا در استخر های کم عمق کاربردی خواهد بود. این محصول در بسته بندی خود یک جفت بازوبند بادشو داشته که هر کدام توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. برای باد کردن آن می توانید از کوچکترین پمپ باد و یا بدون پمپ باد اقدام به راه اندازی این محصول کنید.

جنس و متریال ساخت بازوبند بادی اینتکس از پلاستیک PVC وینیل بوده که در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با 19 × 19 سانتی متر بوده و از وزن بسته بندی بسیار سبک 80 گرمی بهره می برد. این محصول به صورت تک رنگ و در سایز بزرگتر نیز تولید شده است. برای خرید بازوبند شنا بادی اینتکس کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

طول
۱۹ سانتی متر
عرض
۱۹ سانتی متر
وزن
۸۰ گرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1 تا 3 سال
بدنه ضدحساسیت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...