معرفی انواع چادر مسافرتی ارزان، پر فروش ترین مدل از انواع چادر سفری تولید شده توسط برند های مختلف از جمله برند های متفرقه چینی و ایرانی بوده که در ایران استقبال زیادی از آنها می شود. همانطور که می دانید یک چادر ارزان قیمت به مراتب دارای سطح کیفی پایین تری نسبت به مدل های گرانتر بوده و این موضوع قطعا در طول عمر آنها نیز موثر خواهد بود. چند ویژگی مهم در شناخت انواع چادر مسافرتی ارزان وجود داشته که قبل از خرید می بایست این موارد را در نظر بگیرید. ویژگی هایی همچون طراحی و نوع ساختار راه اندازی، متریال و جنس بدنه، ابعاد و ظرفیت و همچنین برند های تولید کننده از مهمترین خصوصیت هایی هستند که در کیفیت و قیمت یک چادر مسافرتی موثر خواهند بود. از آنجایی که یک چادر سفری ارزان سطح کیفیت کمتری نسبت به مدل های گران تر داشته، از همین رو نمی توان انتظار زیادی از نظر کیفی، طول عمر و امکانات درونی و بیرونی چادر مورد نظر داشت.

چادر مسافرتی ارزان قیمت

یک چادر مسافرتی ارزان می تواند از طراحی و ساختار راه اندازی متفاوتی برخوردار باشد. چادر مسافرتی عصایی ارزان، چادر مسافرتی فنری ارزان و چادر مسافرتی اتوماتیک ارزان سه مدل چادر سفری تولید و عرضه شده به بازار از نظر ساختار نصب و راه اندازی بوده که هر کدام تنوع بالایی از نظر ظرفیت و نوع متریال دارند. در این میان چادر مسافرتی فنری در مقایسه با مدل های عصایی و اتوماتیک دارای قیمت ارزان تری بوده زیرا بخش عمده ای از آنها در ایران تولید می شوند. چادر اتوماتیک بسته به ظرفیت و برند تولید کننده دارای تنوع قیمتی بوده اما به دلیل تنوع بسیار بیشتر در مدل های عصایی می توانید انتخاب های بیشتری از نظر قیمتی روی این نوع چادر ها داشته باشید.

یک چادر مسافرتی ارزان قیمت در ابعاد های متفاوتی تولید شده و دارای ظرفیت های 1 الی 12 نفره در معمول ترین حالت ممکن می باشد. هر چادر با هر ابعاد و ظرفیتی در کاهش و یا افزایش قیمت موثر بوده اما ارزان بودن قیمت یک چادر مسافرتی بیشتر به متریال و شرکت تولید کننده آن بستگی خواهد داشت. رایج ترینپارچه استفاده شده در انواع چادر مسافرتی، پارچه پلی استر بوده که در ضخامت های مختلف در انواع چادر کوهنوردی ارزان، چادر کمپینگ ارزان و چادر مسافرتی به کار می رود. این نوع پارچه در حالت تک و با ضخامت کم معمولا در چادر مسافرتی ارزان استفاده شده در حالی که در مدل هایی قیمت بالاتری دارند، بهترین نوع پلی استر با روکش پلی اورتان یا پلی آمید به کار می رود تا در نتیجه متوسط قیمت بالاتری داشته باشد.

برند و شرکت های بزرگی در زمینه تولید چادر مسافرتی فعالیت دارند که از جمله پر طرفدار ترین آنها در ایران برند کلمن، برند اسنوهاک، برند هاسکی، برند کله گاوی، برند کایلاس، برند کچوا و ... می باشد. معمولا چادر مسافرتی هایی که فاقد برند بوده و معمولا توسط شرکت های چینی عرضه می شوند دارای قیمت ارزان تری می باشند. در این زمینه دقت داشته باشید که هنگام خرید چنین چادر مسافرتی هایی که قیمت ارزانی دارند دقت عمل لازم را داشته و حتی المقدور به صورت حضوری پس از بررسی متریال خرید خود را انجام دهید.
داشتن ساختار بیرونی ساده، نداشتن اتاقک و فضای آشپزخانه در داخل چادر، داشتن ساختار تک پوش و متریالی از پارچه ساده پلی استر، نداشتن لوازم جانبی و سایه بان و ویژگی هایی از این قبلی تاثیر بسزایی در کاهش قیمت یک چادر سفری خواهد داشت.

برای خرید چادر مسافرتی ارزان قیمت می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به فروشگاه مستر اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید. دقت داشته باشید قیمت در تمامی شرایط تعیین کننده کیفیت نبوده بنابراین امکان خرید یک چادر با کیفیت با قیمت ارزان و یا خرید یک چادر گران قیمت با کیفیت پایین خواهد بود.