انواع تشک بادی استخری یکی از دسته بندی های پرطرفدار محصولات بادی می باشد که توسط شرکت های بسیاری تولید شده است که از بزرگترین این شرکت ها می توان به اینتکس و بست وی اشاره نمود. در ادامه به معرفی جند نمونه از محصولات پرطرفدار و بیان مزایا و معایب انواع محصولات و راهنمایی برای خرید انواع تشک بادی استخر خواهیم پرداخت.


  • تشک بادی روی آب طرح دار یک نفره اینتکس

تشک بادی طرح دار اینتکس یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند می باشد که به دلیل مقرون بصرفه بودن و همچنین طراحی زیبا توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب کند. این محصول دارای سه طرح مجزا بوده که متریال استفاده شده در تولید هرسه یکسان بوده و تفاوت آن ها فقط در ظاهر محصولات می باشد. بدنه این کالا از پی وی سی وینیل بوده و از مقاومت مناسبی در برابر وزن بالا داشته و این متریال توانسته است تحمل وزنی بالغ بر ۸۰ کیلوگرم برای این محصول ایجاد کند. طول این تشک بادی روی آب برابر با ۱۸۳ سانتی متر، عرض کالا برابر با ۶۹ سانتی متر و دارای ارتفاع ۱۲ سانتی متر بوده و مناسب برای استفاده اکثر خریداران عزیز می باشد. وزن ۴۰۰ گرمی کالا موجب این شده است تا بتوانید به سادگی محصول را جابجا نموده و در مسافرت های خود نیز از آن استفاده نمایید.


تشک بادی استخری طرح دار اینتکس


  • تشک بادی استخری طرح فلامینگو اینتکس

تشک بادی طرح دار فانتزی از محصولات پرفروش برندهای اینتکس و بست وی می باشد که شرکت اینتکس این محصول را با طراحی و ترکیب رنگی جذاب عرضه کرده است. تشک بادی استخری فلامینگو اینتکس دارای بدنه ای با کیفیت بالا و تهیه شده از پی وی سی دولایه بوده و مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و همچنین تابش مستقیم نور خورشید برخوردار است و دچار پوسیدگی نخواهد شد و می توانید از این کالا در فضاهای باز نیز استفاده نمایید. بر روی بدنه این کالا دو عدد دستگیره تعادل تعبیه شده است تا در هنگام استفاده بتوانید تعادل خود را حفظ کرده و تفریح لذت بخشی را تجربه نمایید. طول این فلامینگو بادی اینتکس ۲۱۸ سانتی متر و عرض کالا برابر با ۲۱۱ سانتی متر می باشد که ابعاد استانداردی برای استفاده یک الی دو نفر می باشد که البته در صورت استفاده بیش از یک نفر می بایست به تحمل وزن ۱۴۰ کیلوگرمی کالا نیز دقت داشته باشید.


تشک بادی فلامینگو اینتکس


  • تشک بادی استخر طرح پیتزا

تشک بادی روی آب طرح دار و فانتزی از محصولات محبوب شرکت ها بشمار می رود که شرکت اینتکس اقدام به تولید تشک بادی استخری با طراحی پیتزا نموده است. این کالا نیز همانند سایر محصولات این برند از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و دارای رویه ای مواج نیز می باشد. وینیل استفاده شده در تولید بدنه در برابر تابش مستقیم خورشید مقاوم بوده و نگرانی بابت استفاده از محصول در فضاهای باز نخواهید داشت. در اطراف این تشک بادی استخر اینتکس قلاب و اتصالاتی مشاهده می شود که به کمک آن ها می توانید تشک ها را به هم متصل نمایید که مشخصا برای استفاده از این آپشن نیاز به حداقل دو تشک خواهید داشت. تحمل وزن این کالا برابر با ۱۰۰ کیلوگرم می باشد و مناسب استفاده بزرگسالان و کودکان می باشد. وزن ۱.۹ کیلوگرمی کالا نیز به شما امکان جابجایی ساده محصول را خواهد داد تا بتوانید در صورت نیاز از این کالا در سفرهای خود نیز استفاده نمایید.


تشک بادی فانتزی روی آب


  • تشک بادی روی آب پشتی دار اینتکس

تشک بادی پشتی دار شیب دار اینتکس نیز از محصولات پرطرفدار برند intex می باشد که دارای کیفیت و تحمل وزن بالایی می باشد و برخی از این کالا بعنوان تخت بادی لب استخر نیز نام می برند که از دیگر کاربردهای این کالا می باشد و می توانید از این محصول برای گرفتن آفتاب و یا استراحت در کنار استخر استفاده نمایید. طول این تشک بادی استخر برابر با ۱۸۸ سانتی متر بوده و دارای ۹۹ سانتی متر عرض نیز می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر می باشد. این ابعاد تحمل وزن ۱۰۰ کیلوگرمی برای این محصول را فراهم کرده است و همچنین به کمک وزن ۲.۶ کیلوگرمی کالا، امکان جابحایی ساده محصول را نیز خواهید داشت.


تشک بادی استخر پشتی دار اینتکس


تشک بادی استخری از دسته بندی های جذاب و کاربردی در زمینه محصولات بادی می باشد که مستر اینتکس، نمایندگی فروش محصولات بادی در تهران مدل های متنوعی از این کالاها را عرضه کرده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر درباره هر یک از کالاها و یا دریافت مشاوره برای خرید کالا می توانید با همکاران ما در بخش فروش محصولات بالدی تماس برقرار نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.