لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر فرچه ای استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29053

از {{model.count}}

intex 29053 above ground skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر فرچه ای استخر پیش ساخته اینتکس، مدل بزرگ از سری اسکمیر دستی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای پاک سازی سطوح داخلی بدنه استخر ها استفاده می شود. این اسکمیر قابلیت اتصال به میله های تلسکوپی تولید شده توسط برند اینتکس را داشته تا دسترسی به فضای داخلی انواع استخر پیش ساخته بزرگ را راحت تر کند.

اسکیمر فرچه ای استخر پیش ساخته اینتکس سایز بزرگ، از پر کاربرد ترین لوازم نظافت استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت از بین بردن رسوبات و جلبک های سطح داخلی و بیرونی بدنه استخر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار فرچه ای با پلاستیکی منعطف و مقاوم بوده که به خوبی لایه لغزنده ایجاد شده در سطح داخلی استخر ها را پاک سازی می کند. قسمت گوشه این اسکیمر فرچه ای اینتکس به صورت منحی طراحی شده تا به خوبی گوشه و کنج فضای داخلی استخر ها را پاک سازی کند.

این محصول قابلیت اتصال میله های تلسکوپی را به خود داشته و مدل مناسب برای این فرچه میله تلسکوپی 29055 خواهد بود. میله هایی که در سه سایز مختلف قابل تنظیم بوده تا دسترسی راحت به فضای داخل استخر را بدون وارد شدن به داخل بدنه داشته باشید. اسکمیر فرچه ای دستی اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 250 گرمی عرضه می شود. برای خرید جارو اسکیمر فرچه ای بزرگ اینتکس می توانید محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکسثبت سفارش کنید.

وزن
250 گرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...