لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28628

از {{model.count}}

bestway 28628 above ground pools skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس از جدید ترین لوازم جانبی استخر پرتابل و انواع جکوزی بادی در زمینه نظافت محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای دسته تلسکوپی قابل تنظیم و دو فرچه کوچک و بزرگ بوده که به خوبی فضای داخلی استخر ها را از وجود هر گونه زباله و جلبک پاک سازی خواهد کرد.

اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از جدید ترین لوازم جانبی 2023 مخصوص استخر آماده و پرتابل بوده که به منظور نظافت فضای داخلی آن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به مدل قدیمی تر خود بوده و از بدنه ای با ساختار کاملا ضد آب دارد. همراه این جارو اسکیمر شارژی دو عدد فرچه کوچک و بزرگ برای پاک سازی جلبک های کف و دیواره استخر ها، یک توری مخصوص جمع آوری زباله و یک دسته تلسکوپی قابل تنظیم قرار داده شده که امکان دسترسی راحت تر به قسمت های میانی استخر پیش ساخته بزرگ را در زمان استفاده فراهم می سازد.

باتری شارژی تعبیه شده در داخل بدنه دستگاه دارای طول عمر بالایی بوده و در مدت زمان 6 ساعت کاملا شارژ و حداثکر تا 100 دقیقه امکان استفاده را در هر بار شارژ کردن خواهد داشت. از ویژگی های دیگر اسکیمر شارژی نظافت استخر می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار در زمان بیرون بودن از آب جهت صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت استفاده برای انواع جکوزی بادی و پیش ساخته و میله تلسکوپی با طول 280 سانتی متر اشاره نمود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 4.4 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید اسکیمر شارژی استخر پیش ساخته اینتکس مدل جدید می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس انجام دهید.

وزن
۴.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک و آلومینیوم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...