لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28005

از {{model.count}}

intex 28005 pool robot skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته اینتکس از جدید ترین جارو استخر اتوماتیک شرکت اینتکس محسوب شده که برای پاک سازی آب و سطوح داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول توسط فشار آب پمپ تصفیه کار کرده و در قسمت کف و دیواره های استخر مورد نظر حرکت خواهد کرد. از ویژگی های مهم این جارو خودکار استخر پیش ساخته می توان به فرچه های تمیز کننده قوی در قسمت کف، فیلتر توری جمع کننده زباله و قدرت پاک سازی 6000 لیتر در ساعت اشاره کرد.

اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته اینتکس از جدید ترین جارو اسکیمر اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای پاک سازی سطوح داخلی استخر و گرفتن زباله های آب مورد استفاده قرار می گیرد. روش کار این اسکیمر خودکار استخر پیش ساخته به صورت حرکتی بوده و توسط فشار آب عمل می کند. در واقع برای کار با این جارو اسکیمر اینتکس نیاز به اتصال به انواع پمپ تصفیه آب خواهد بود. یک شلنگ آب مخصوص این اتصال همراه این کالا قرار داده شده که به قسمت پمپاژ آب پمپ تصفیه متصل می شود. برای کارکرد صحیح این دستگاه نیاز به پمپ تصفیه ای با حداقل قدرت 6000 لیتر در ساعت خواهد بود.

برای قسمت کف این اسکیمر اینتکس از فرچه های حرکتی استفاده شده که به دلیل سختی بالای خود به خوبی لجن ها را پاک سازی خواهد کرد. یک فیلتر توری در داخل بدنه این دستگاه تعبیه شده که برای جمع کردن زباله های آب (مشابه یک جارو برقی) کاربرد خواهد داشت. فشار آب وارد شده توسط پمپ تصفیه به این اسکیمر رباتی باعث می شود تا علاوه بر کف، امکان حرکت در دیواره ها را نیز داشته باشد از همین رو نیازی به پاک سازی دستی دیواره های استخر نخواهد بود.  از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قدرت پاک سازی 2650 لیتر در ساعت، وزن بسته بندی 7.6 کیلوگرمی و قابلیت استفاده برای استخر هایی که طول حداکثر 6.5 متر داشته اشاره کرد. برای خرید جارو اسکیمر رباتی استخر پیش ساخته اینتکس کافیست محصول خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

وزن
7.6 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
قدر تصفیه
۲۶۵۰ لیتر
اقلام همراه
فیلتر توری
تبدیل مخصوص کف استخر
فرچه دوطرفه
سایر ویژگی ها
قابلیت نظافت خودکار کف استخر
جابجایی تا ۶.۵ متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...