لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر اتوماتیک استخر اینتکس مدل 28006

از {{model.count}}

intex 28006 automatic skimmer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس جدید ترین مدل 2023 از سری جارو پاک کننده کف استخر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت نصب به انواع پمپ تصفیه آب پر قدرت شنی را داشته و به صورت اتوماتیک در قسمت کف استخر حرکت خواهد داشت تا زباله های ریز و درشت و جلبک ها را پاک سازی کند.

اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته اینتکس یکی از جدید ترین جارو اسکمیر استخر تولید 2023 بوده بوده برای پاک سازی قسمت کف انواع استخر آماده و قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار و طراحی بدنه مشابه مدل قدیمی خود بوده و با نصب به انواع پمپ تصفیه شنی با قدرت حداقل 6 هزار لیتر در ساعت می تواند در رنج 6 الی 13 هزار لیتر در ساعت اقدام به پاک سازی کف استخر شما کند. زباله های مختلف و جلبک هایی که در قسمت کف استخر قابل مشاهده بوده توسط این اسکیمر اینتکس پاک سازی شده و توسط دریچه خروجی تعبیه شده در قسمت فوقانی خود به بیرون هدایت خواهد شد. در این قسمت از بدنه یک شلنگ بزرگ متصل شده تا زباله ها را در محل دلخواه تخلیه کند.

از ویژگی های مهم در اسکیمر اتوماتیک استخر آماده می توان به فرچه تعبیه شده در قسمت کف برای از بین بردن جلبک ها، مخزن 1.5 لیتری برای جمع کردن زباله های درشت و دستگیره حمل آن اشاره نمود. این محصول همراه خود شلنگ و بست های مخصوص را داشته تا نیازی به تهیه مجزای آنها نباشد. همچنین در زمان کارکرد این اسکیمر، نیازی به هدایت دستی آن به صورت دائمی نبوده زیرا به فشار آب وارد شده توسط پمپ تصفیه شروع به حرکت و پاک سازی خواهد کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6.9 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید اسکیمر اتوماتیک استخر پیش ساخته جدید اینتکس می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۶.۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...