استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 56474

از {{model.count}}

bestway 56474 7 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 56474از سری تولیدات جدید و با کیفیت کمپانی bestway می باشد که دارای ابعادی از جمله 732×366×132 سانتی متر است. جنس پایه های آن از آلومینیوم و بدنه آن نیز از وینیل به همراه الیاف برزنتی تولید شده می باشد.در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 56474 یکی از محصولات پر کاربرد و بسیار با کیفیت در زمینه تفریحات آبی می باشد که در سال 2020 توسط شرکت بست وی تولید و در بازار عرضه شد. این محصول نسبت به سایر استخر ها از ابعاد بزرگتری برخوردار می باشد. به همین دلیل و البته به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالای آن، توجه افراد زیادی را در بازار محصولات بادی و تفریحات آبی به خود جلب کرده و توانسته است تا فروش فوق العاده ای را پشت سر بگذارد. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل می باشد. از آن می توان درون حیاط منزل و یا ویلا برای تفریحات دسته جمعی استفاده نمود. البته لازم به ذکر است که از این محصول در صنعت نیز استفاده می شود. به عنوان مثال به دلیل پرتابل بودن و راحتی در حمل و جابجایی این استخر، افراد زیادی از آن برای استفاده به عنوان استخر کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی بهره می برند.

طریقه نصب استخر پیش ساخته 7 متری به دو صورت رو کار و تو کار توسط متخصصین مستر اینتکس انجام می پذیرد.این محصول همانند دیگر استخر پیش ساخته های بست وی از وینیل تولید شده است. در قسمت بدنه وینیل با الیاف برزنتی ترکیب شده که این امر سبب بالا رفتن ضخامت بدنه استخر گردیده است.پایه های این محصول نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. استخر پیش ساخته ارزان بست وی دارای ابعادی از جمله طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر و ارتفاع: 132 سانتی متر است. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد مشاوره خرید محصولات بادی با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
732 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
30045 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
110 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 6800 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...