استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 5611T

از {{model.count}}

bestway 5611T above ground 7 meter pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 5611T محصولی جذاب و دوست داشتنی از سری تولیدات کمپانی Bestway می باشد که تولید سال 2021 است. این استخر دارای ابعادی از جمله 732×336×122 سانتی متر می باشد و پایه های آن نیز از آلومینیوم تولید شده است. در ادامه می توانید مشخصات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 7 متری بست وی مدل 5611T یکی دیگر از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید شده است. این محصول به دلیل کاربرد های فراوانی که دارد و به دلیل طراحی بسیار زیبا و حرفه ای آن، توانسته است تا به این لحظه فروش فوق العاده ای را تجربه نموده و به یکی از استخر های محبوب این شرکت تبدیل شود. همانطور که در تصاویر محصول پیداست، این استخر از فرم کلی بیضی شکل برخوردار بوده و دارای طرح بدنه چوبی می باشد.

جنس بدنه این استخر پیش ساخته ارزان تولید شده از وینیل به همراه الیاف شمعی برزنتی بوده که این متریال دارای مقاومت بسیار بالا و تحمل فشار بسیار خوب در مقابل حجم بالای آب را دارد. استخر پیش ساخته هفت متری به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین مستقر می شود. پایه های ذکر شده، از آلومینیوم تولید شده اند و از قابلیت ضد زنگ برخوردار هستند. دیواره بیرونی این محصول به طرح چوب بوده و دیواره داخلی و کف آن نیز از طرح کاشی کاری استخر برخوردار است.

ابعاد این استخر نیز تشکیل شده است از ابعادی از جمله طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. این محصول گزینه ای بسیار مناسب برای تفریحات دسته جمعی به همراه دوستان و خانواده بوده که می توان از آن درون حیاط منزل و یا ویلا بهره مند شد. از دیگر قابلیت های این استخر پیش ساخته می توان به استفاده در صنعت اشاره نمود. به عنوان مثال این محصول قابل استفاده به عنوان استخر کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی می باشد. درون بسته بندی استخر پیش ساخته بست وی تعدادی وسیله نظیر نردبان، پمپ تصفیه آب، زیرانداز و روکش قرار داده شده است. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته، به وبسایت مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۵۴۹۵ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۱۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...