استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی مدل 56889

از {{model.count}}

bestway 56889 frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی از سری استخر های شرکت bestway می باشد که یک استخر پیش ساخته بزرگ با عمق بالا بوده و مناسب برای استفاده تمامی افراد و تمامی رده های سنی می باشد.این محصول را فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس به همراه خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس عرضه می کند. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر پیش ساخته عمیق را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 6 متری بست وی مدل 56889 وسیله ای بسیار مناسب و گزینه ای عالی برای تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که تمامی افراد اعم از کودکان و بزرگسالان می توانند به وسیله آن به تفریحات آبی پر نشاطی بپردازند. این استخر پیش ساخته عمیق محصول سال 2020 شرکت بست وی بوده و تا به امروز توانسته است تا به واسطه کیفیت بسیار بالایی که داشته به یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته های این شرکت تبدیل شود. ابعاد این محصول تشکیل شده از قطر: 671 سانتی متر و ارتفاع: 132 سانتی متر بوده و ظرفیت آب آن نیز 40377 لیتر می باشد.

از مزیت هایی که استخر پیش ساخته نسبت به سایر استخر ها همانند استخر شیشه ای و استخر بتنی دارد این است که از قابلیت پرتابل بودن برخوردار بوده و می توان آن را در هنگام نیاز جمع آوری و به مکانی دیگر منتقل نمود. مسئله دیگری که کار حمل و جابجایی این استخر پیش ساخته خانواده را آسان می کند، وزن آن است که چیزی نزدیک به 136 کیلوگرم بوده و می توان آن را به راحتی در بسته بندی های مشخص شده جابجا نمود. دیواره این محصول به صورت آجری طراحی شده است که از زیبایی بالایی برخوردار بوده و همین امر باعث زیبایی بخشیدن به محل استفاده استخر می شود.

بدنه این استخر همانند سایر استخر پیش ساخته ها از وینیل و الیاف شمعی تولید شده است. این متریال از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب درون استخر برخوردار بوده و به خوبی می تواند آن را تحمل کند. پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ بوده و از استحکام بالایی برخوردار می باشند. دیگر اقلام همراه این استخر تشکیل شده اند از نردبان، زیرانداز، روکش و پمپ تصفیه که با وجود این پمپ شما دیگر نیازی به تخلیه کردن آب درون استخر در هنگام کثیف شدن نداشته و می توانید به راحتی آب درون استخر را تصفیه بنمایید. شما می توانید در هر کجای ایران این محصول را از فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


استخر پیش ساخته گرد بست وی با طرح آجری، یکی از جدید ترین و بزرگترین استخر پیش ساخته گرد تولید شده توسط برند بست وی بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به مدل های قدیمی خود بهره می برد. این استخر آماده و پرتابل در واقع یکی از بهترین گزینه ها برای شنا، تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بخصوص بزرگسالان و حتی استفاده برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بوده از همین رو کاربرد های زیادی را برای مصرف کنندگان در قبال داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، نصب و راه اندازی سریع، نصب روکار و یا توکار و همچنین قیمت مقرون به صرفه تر نسبت به احداث استخر بتنی خواهد داشت. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت و تولید این استخر پیش ساخته بزرگ بست وی به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته آجری

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی ظاهری بدنه استخر پیش ساخته روکار بست وی به صورت گرد بوده و از طرح آجری در رنگ های جذاب برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است. اجزای تشکیل دهنده آب شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که جهت راه اندازی آن می بایست از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی نصب کنند. احداث استخر پیش ساخته توسط مصرف کنندگان نیز امکان پذیر بوده که می توانید از دفترچه راهنمای همراه این کالا کمک بگیرید اما دقت داشته باشید که برای استخر ها بزرگ به دلیل ریسک داشتن وزن بالای آب بهتر است به نصاب ها سپرده شود. از دیگر خصوصیت های طراحی بدنه می توان به دریچه آب تعبیه شده روی دیواره جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و دریچه تخلیه آب در قسمت کف اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته توکار بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای برزنتی و بسیار مقاوم را ایجاد کرده تا در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. این نوع متریال با وجود داشتن ضخامت بالا انعطاف مناسبی نیز داشته تا در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده دارای وزن سبک، تحمل وزن بالا و کاملا ضد زنگ بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. دقت داشته باشید در صورتی که قصد استفاده طولانی مدت در فضای باز و در مقابل نور آفتاب را داشتید بهتر است از یک سایه بان مطمئن برای محافظت هر چه بیشتر استخر مورد نظر استفاده کنید.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد نصب شده استخر پیش ساخته گرد بست وی برابر با (قطر: 671 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه می باشد بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر گرفت. با توجه به ابعاد و عمق ذکر شده ظرفیت آب این استخر به 40377 لیتر رسیده که ظرفیتی بسیار مناسب برای رفع نیاز های کاری همچون پرورش ماهی و ذخیره در کشاورزی نیز خواهد بود. استخر آجری بست وی در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 136 کیلوگرمی عرضه می شود. در صورتی که این استخر را از جعبه بسته بندی خود خارج کنید امکان حمل آن توسط انواع سواری های صندوق دار نیز فراهم خواهد بود.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

لوازم جانبی قرار داده شده در کنار انواع استخر پیش ساخته باغ لوازم هایی بسیار پر کاربرد و مهم محسوب شده که نوعی مزیت برای انوع استخر قابل حمل محسوب می شود. مهمترین لوازم جانبی، پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت تصفیه 9463 لیتر در ساعت بوده که از روند هواگیری و تعویض فیلتر آسانی برخوردار می باشد. در کنار این پمپ یک کلر زن نیز قرار داده شده که در کمک به پاک سازی آب بسیار موثر خواهد بود. زیرانداز و درپوش دو لوازم جانبی کاربردی دیگری بوده که برای حفظ سلامتی استخر و آب درون آن مورد استفاده قرار می گیرد. در انتها نیز بایستی به نردبان پیش ساخته آن اشاره کنیم. نردبانی که به صورت مجزا راه اندازی شده و باعث استفاده راحت از استخر مورد نظر خواهد شد.

استخر پیش ساخته گرد

پرسش های متداول

  • چگونه می توان این استخر پیش ساخته را به صورت توکار نصب کرد؟

برای این کار می بایست کمی بیشتر از ابعاد استخر زمین را حفر کرده و در کناره ها فضای خالی برای دسترسی به پایه ها و فریم ها قرار دهید. سطوح قسمت حفر شده می بایست کاملا مسطح و مقاوم سازی شده باشد تا موجب از بین رفتن تعادل استخر نشود. در نهایت پس از نصب استخر داخل زمین می توانید با استفاده از سازه های تزئینی اطراف آن را پوشش دهید تا جلوه زیبایی به محل نصب شده بدهد.

  • آیا نردبان و پمپ تصفیه این استخر نیاز به نصب مجزا دارد؟

بله. نردبان استخر پیش ساخته طرح آجری به قطعاتی مشخص خرد شده و در پکیج بسته بندی قرار داده شده که طبق دفترچه راهنما به سادگی قابل نصب خواهد بود. پمپ تصفیه فیلتری این استخر نیز پس از نصب و وارد کردن آب به این دستگاه می بایست عمل هواگیری روی آن انجام شود. برای انجام عمل هواگیری کافیست درب پیچی قسمت فوقانی پمپ را باز کرده تا به مقدار کافی از این قسمت هوا به همراه آب خارج شود.

در پایان...

استخر پیش ساخته گرد 6 متری بست وی با طرح آجری، از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته ویلایی و صنعتی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت راه اندازی و احداث به صورت توکار و روکار را داشته به همین دلیل به صورت متحرک و ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی می توانید به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی مشاوره لازم را از همکاران ما دریافت کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
671 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
40377 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
136 کیلوگرم
پمپ تصفیه
دارد
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...