استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56468

از {{model.count}}

bestway 56468 5.4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56468 یکی از محصولات تفریحی آبی تولید شده در سال 2021 توسط bestway می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. این استخر پیش ساخته ارزان تولید شده از وینیل بوده و پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ دارا می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 5.4 متری بست وی مدل 56468 یکی از مدل های جذاب و دوست داشتنی استخر پیش ساخته های کمپانی bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار لوازم شنا و تفریحات آبی عرضه شده است. این محصول به واسطه کیفیت بسیار خوبی که دارد و همینطور طراحی زیبا، توانسته است تا به این لحظه فروش بسیار خوبی را تجربه نموده و به یکی از استخر پرتابل های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این استخر پیش ساخته ارزان قابل استفاده در تمامی فضا ها اعم از حیاط منزل، باغ و ... می باشد. این محصول یک وسیله کاربردی برای آب درمانی افراد بیمار به شمار می رود. همچنین یک وسیله تفریحی بسیار عالی برای تفریحات دسته جمعی بوده که می تواند اوقات بسیار خوشی را برای خانواده ها رقم بزند.

افراد بسیاری نیز این محصول استفاده های صنعتی نیز می کنند. به عنوان مثال از این استخر می توان به عنوان استخر پرورش ماهی و همینطور استخر کشاورزی نیز بهره مند شد. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 5.49 متر، عرض: 2.74 متر و ارتفاع: 1.22 متر می باشد. ابعاد آن به گونه ای است که قابل استفاده برای چند نفر به طور همزمان می باشد که کودکان، نوجوانان و بزرگسالان میز می توانند از آن استفاده بنمایند. درون بسته بندی این استخر لوازمی همچون نردبان، زیرانداز، کاور و پمپ تصفیه آب نیز قرار داده شده است. برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته می توانید به وبسایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۰ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۸۱۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
دارای بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...