استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56671

از {{model.count}}

bestway 56671 5 meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56671 یک استخر فریمی با قیمت ارزان می باشد که قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز بوده و دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز می باشد. این محصول دارای پایه های از جنس آلومینیوم و بدنه ای از جنس وینیل می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده نمایید.

استخر پیش ساخته 5 متری بست وی مدل 56671 یکی دیگر از سری استخر فریمی های کمپانی bestway می باشد که در دنیا از طرفداران بسیار زیادی برخوردار بوده و توانسته است تا به توجه به قیمت مناسبی که دارد، فروش بسیار خوبی را نیز تجربه بنماید. این استخر قابل استفاده به عنوان یک وسیله تفریحی می باشد که باعث می شود تا افراد بتوانند به تفریحات آبی دسته جمعی در کنار دوستان و یا خانواده خود بپردازند. از آن می توان داخل حیاط منزل و یا باغ و ویلا استفاده نمود. همچنین این وسیله می تواند گزینه ای عالی برای آب درمانی به شمار برود. افراد زیادی نیز از آن در صنعت به عنوان استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی نیز بهره می برند.

این استخر پیش ساخته ارزان به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین مستقر می شود که جنس این پایه ها از آلومینیوم ضد زنگ بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. بدنه اصلی این استخر از وینیل  الیاف برزنتی تولید شده است. قسمت خارجی بدنه استخر به رنگ طوسی روشن و قسمت کف و دیواره داخلی آن نیز دارای طرح کاشی کاری استخر است. این استخر دارای یک عدد پمپ تصفیه آب نیز است که با وجود آن شما می توانید به آسانی آب داخل استخر را تصفیه کنید. همچنین یک زیر انداز و یک عدد کاور نیز بر روی این محصول قرار داده شده است. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید استخر پیش ساخته از طریق سایت مستر اینتکس، تنها فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر و یا مشاوره درباره خرید این دسته از محصولات با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۱۵۳۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...