استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل 26355

از {{model.count}}

intex 26355 ultra XTR pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس مدل مستطیلی فریمی همراه با لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه آب شنی. استخر پرتابل خانگی مناسب برای تفریحات آبی ، شنا در ویلا و باغ و قابل استفاده برای پرورش ماهی و کشاورزی در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس یکی از مدل های تولید شده از استخر پیش ساخته مستطیلی فریمی شرکت اینتکس بوده که برای استفاده به منظور تفریحات آبی و شنا در حیاط منزل ، ویلا و باغ عرضه شده است. این محصول دارای ابعاد (طول: 549 سانتی متر ، عرض: 274 سانتی متر ، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده که مساحت 24 متر مربع را فراهم می سازد تا مقدار آب 17204 لیتر آب را در خود جای دهد. توجه داشته باشید که ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه اصلی بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید این استخر را تا 122 سانتی متر در نظر بگیرید.

با توجه به این ابعاد و مقدار ظرفیت آب امکان استفاده از این استخر پیش ساخته برای پرورش ماهی و کشاورزی فراهم خواهد بود بنابراین کاربرد های مختلفی را می توان از این محصول انتظار داشت. دلیل خرید استخر پیش ساخته وجود خصوصیت ها و ویژگی هایی همچون قابلیت حمل و جا به جایی ، قیمت مقرون به صرفه ، نصب و راه اندازی سریع و آسان و همچنین داشتن لوازم جانبی مهم بوده که در صورت احداث استخر بتنی نیاز به صرف هزینه های بیشتر خواهد بود از همین رو فروش و طرفداران استخر پیش ساخته تا کنون بسیار افزایش یافته است.

طراحی بدنه استخر شامل یک نگهدارنده آب به همراه چندین فریم و پایه بوده که برای نصب نیاز به اتصال فریم ها به بدنه اصلی خواهد بود. احداث استخر پیش ساخته توسط مصرف کنندگان نیز با کمک پکیج آموزشی همراه این کالا امکان پذیر بوده اما برای اطمینان خاطر بهتر است نصب و راه اندازی استخر را به نصاب فروشگاه اینتکس بسپارید تا این عمل در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی صورت گیرد. جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که به دلیل داشتن ساختار سه لایه بدنه ای مشابه به برزنت ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همپنین نور آفتاب مقاومت کافی را داشته باشد.

انعطاف پذیری بالای بدنه باعث جمع شدن آن در حجم و اندازه های کوچکتر شده بنابراین هیچ جای نگرانی بابت حمل آن توسط وسیله های نقلیه مختلف نخواهد بود. این بدنه به وسیله فریم هایی از جنس آلومینیوم گالونیزه راه اندازی شده که بر خلاف داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار بالایی بهره مند هستند. آلیاژ به کار برده شده در این فریم ها کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش بوده به همین دلیل طول عمر بالایی خواهند داشت. جهت خرید استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس همراه با لوازم جانبی کامل کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.


استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس یکی از سایز های بزرگ از سری استخر قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به عنوان یکی از پر فروش ترین استخر ها برای احداث روی زمین و حتی داخل زمین محسوب می شود. استخر پیش ساخته اینتکس به دلیل قابلیت حمل، راه اندازی سریع، داشتن لوازم جانبی و کاربرد های مختلف خود در زمینه تفریحات آبی، شنا، آبدرمانی و حتی پرورش ماهی، امروزه از فروش بالایی برخوردار بوده زیرا که در برابر با احداث استخر بتنی بسیار مقرون به صرفه تر خواهند بود. با توجه به تولید این استخر در ابعاد و ظرفیت های دیگر، بازه انتخاب مصرف کنندگان نیز بر اساس نیاز های خود افزایش پیدا کرده است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته 5 متری

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته

طراحی ظاهری استخر پیش ساخته ویلا اینتکس به صورت مستطیلی بوده و اجزای تشکیل دهنده آن شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد از همین رو جهت نصب استخر با توجه به ابعاد بزرگ خود بهتر است از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی راه اندازی کنند. گرچه یک دفترچه راهنما کامل نیز برای نصب در کنار استخر قرار داده شده که امکان راه اندازی توسط مصرف کنندگان را نیز می دهد.
بدنه اصلی دارای دو دریچه آب روی دیواره خود برای نصب انواع پمپ تصفیه آب بوده و دو دریچه تخلیه نیز در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب به کار رفته است. ویژگی دیگر در طراحی بدنه، فریم به کار برده شده در قسمت لبه استخر بوده که امکان اتصال هر نوع لوازم جانبی و تفریحی مانند سایه بان، چراغ، آبشار و ... را فراهم می سازد.

درپوش استخر پیش ساخته 5 متری

جنس بدنه، فریم و پایه های استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته روکار اینتکس از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است تا در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. این متریال در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته تا هنگام جمع کردن، ابعاد کمتری را به خود بگیرد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده در برابر فرسودگی در مدت زمان طولانی بسیار مقاوم بوده و با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی خواهند داشت تا از نظر استحکام خیال مصرف کنندگان راحت باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس ابعاد راه اندازی شده (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) داشته و تا مقدار 17204 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت بنابراین نه تنها برای تفریحات آبی، شنا و آبدرمانی بلکه در زمینه پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بسیار کاربردی خواهد بود. ارتفاع ذکر شده برای آن تا قسمت لبه استخر بوده از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 122 سانتی متر در نظر می گیرند. این استخر  در یک پکیج بسته بندی شده و با احتساب لوازم جانبی خود وزنی برابر با 127 کیلوگرم خواهد داشت. در صورت خارج کردن محتوای درون جعبه، می توانید این محصول را به همراه لوازم خود توسط خودرو های سواری صندوق دار نیز حمل کنید.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

چند لوازم جانبی مهم و کاربردی همراه این استخر قرار داده شده که از جمله آنها پمپ تصفیه آب شنی بوده که علاوه بر پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز انجام می دهد. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و قابلیت تنظیم تایمر و کارکرد اتوماتیک دارد. برای استفاده راحت از استخر یک نردبان با امکان نصب مجزا و برای محافظت از استخر نیز یک درپوش و زیرانداز برای آن در نظر گرفته شده که هر کدام از این لوازم به صورت مجزا قیمت بالاتری خواهند داشت در صورتی که همراه این استخر به قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به استخر بتنی قرار داده شده است.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته 5 متری

لوازم جانبی استخر پیش ساخته 5 متری

کلرزن استخر پیش ساخته 5 متری

نردبان استخر پیش ساخته 5 متری

در پایان...

استخر پیش ساخته 5 متری اینتکس با بیشترین عمق تولید شده، یکی از پر کاربرد ترین و بهترین استخر آماده محسوب شده که به همراه لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را داشته که می تواند نیاز های شما را در هر زمینه ای بر طرف کند. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش آنلاین، تلفنی و یا حضوری مشاوره لازم و ثبت سفارش را در فروشگاه اینتکس انجام دهید.

طول
549 سانتی متر
عرض
274 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
ظرفیت
17204 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
127 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتر شنی 4542 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...