استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56714

از {{model.count}}

bestwayy 56714 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56714 یک استخر با بدنه به طرح چوب می باشد که در نوع خود از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این محصول تولید سال 2021 شرکت bestway است. ارتفاع آن 100 سانتی متر و طول و عرض آن 427 در 250 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات بیشتر را در مورد این محصول دریافت نمایید.

استخر پیش ساخته 4.2 متری بست وی مدل 56714 محصولی با کیفیت و جدید از سری استخر پیش ساخته های کمپانی بست وی می باشد که طرح اولیه آن برای سال 2015 بوده و این بار با تغییراتی چشمگیر در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل طراحی جذابی که دارد و همینطور کیفیت بدنه بسیار خوب آن، توانسته است تا فروش بسیار خوبی را سپری کرده و به محصولی پر طرفدار در میان خریداران استخر پیش ساخته تبدیل گردد.

این استخر پیش ساخته ارزان دارای بدنه ای به طرح چوب می باشد، که در نوع خود از جذابیت بالایی برخوردار بوده و می تواند جلوه زیبایی را به محیط ببخشد. این محصول دارای ساختار بیضی شکل می باشد. نصب آن به وسیله تعدادی پایه که جنس این پایه ها از آلومینیوم است صورت می گیرد. بدنه اصلی استخر نیز تولید شده از وینیل و الیاف برزنتی است و دارای ضخامت و تحمل فشار بسیار بالایی می باشد. داخل بسته بندی این محصول وسایلی همچون نردبان، پمپ تصفیه آب، روکش و زیرانداز قرار داده شده است. با وجود نردبان می توان به آسانی و بدون آسیب رساندن به استخر، به داخل آن وارد شد. همینطور پمپ تصفیه آب قرار داده شده بر روی این محصول باعث می شود تا افراد بدون نیاز به تخلیه آب، آب درون استخر را در کوتاه ترین زمان تصفیه بنمایند.

ابعاد این استخر پیش ساخته تشکیل شده از طول: 427 سانتی متر در عرض: 250 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر می باشد. شما برای دریافت راهنمایی های بیشتر و یا دریافت مشاوره در مورد خرید استخر پیش ساخته و اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته می توانید با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها فروشگاه استخر پیش ساخته در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۲۷ سانتی متر
عرض
۲۵۰ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۷۲۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...