استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.2 متری اینتکس مدل 26722

از {{model.count}}

intex 26722 4.2 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.2 متری اینتکس مدل 26722 یکی از محصولات بسیار با کیفیت و جذاب شرکت intex است که دارای شکل دایره ای بوده و با بدنه ای از جنس وینیل تولید گردیده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4.2 متری اینتکس مدل 26722 یکی از استخر پیش ساخته های جذاب شرکت intex می باشد که این محصول نیز از سری کالکشن تابستانه سال 2023 این شرکت بوده و دارای طراحی بروز و منحصر به فردی برخوردار است. فرم کلی این استخر به صورت دایره ای شکل بوده و از رنگ بدنه طوسی برخوردار است. طراحی بسیار زیبا و ساده ی این محصول و همینطور کیفیت بدنه بالای آن باعث جلب توجه افراد زیادی گردیده است. دیواره داخلی این استخر پیش ساخته ارزان و همینطور قسمت کف آن دارای طرح کاشی کاری استخر بوده که می تواند به زیبایی استخر بیافزاید. از این محصول می توان در فضاهای مختلفی همچون حیاط منزل، حیاط ویلا، باغ و ... استفاده نمود.

همچنین این محصول به صورت رو کار و تو کار قابل اجرا و راه اندازی است. یکی دیگر از مزایای این محصول این است که قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد. همینطور می تواند گزینه بسیار خوبی برای آب درمانی به شمار رود. جنس بدنه این استخر تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی است. این متریال دارای مقاومت بسیار خوبی بوده و از دوام بالایی برخوردار می باشد. جنس پایه های این محصول تولید شده از آلومینیوم بوده و دارای استحکام بسیار بالایی است. ابعاد آن تشکیل شده از قطر: 427 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب آن نیز 19154 لیتر می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
19154 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۶۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...