استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56661

از {{model.count}}

Bestway 56661 4 meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56661 یک استخر پیش ساخته ارزان با بدنه از از وینیل و پایه هایی از آلومینیوم می باشد که ابعاد آن تشکیل شده از 412×201×122 است. این محصول دارای یک عدد پمپ تصفیه آب درون بسته بندی خود نیز می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56661 که با نام دیگر استخر فریمی نیز شناخته می شود، محصولی دیگر از سری محصولات تفریحی شرکت bestway به شمار رفته که از قابلیت های متعددی برخوردار است. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار می باشد و به واسطه همین قیمت مناسب و کیفیت بالا، تا به امروز توانسته تا به یکی از استخر پیش ساخته های پر فروش و محبوب در میان محصولات این شرکت تبدیل شود. این استخر قابل استفاده درون حیاط منزل، حیاط ویلا، باغ و ... می باشد. 

از این محصول می توان به عنوان یک وسیله تفریحی برای تفریحات آبی خانوادگی و دسته جمعی استفاده نمود. همچنین یک وسیله بسیار خوب برای آب درمانی افرادی می باشد که نیاز است تا هر روز به این کار بپردازند. در موارد دیگری نیز این استخر استفاده می شود. به عنوان مثال افراد زیادی از این محصول به عنوان استخر کشاورزی و یا استخر پرورش ماهی استفاده می کنند. چرا که از قیمت مناسب تری نسبت به استخر های بتنی برخوردار بوده و دلیل دیگر این که از قابلیت پرتابل برخوردار می باشد.

ابعاد این استخر فرمی عبارت می باشد از طول: 412 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. این محصول از ظرفیت آب 8124 لیتر نیز برخوردار است. پمپ تصفیه آب قرار داده شده بر روی این محصول، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون هیچ دردسری آب درون استخر را تصفیه بنمایید. قسمت بدنه این استخر پیش ساخته چهار متری از وینیل و الیاف برزنتی تولید شده است. پایه های نگه دارنده آن نیز از آلومینیوم تولید گردیده که دارای قابلیت ضد زنگ می باشند. شما همراهان عزیز می توانید برای دریافت مشاوره درباره خرید استخر پیش ساخته، در هر ساعت از شبانه روز با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
4۱۲ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۸۱۲۴ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۳۷۸۶ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...