استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 5612Y

از {{model.count}}

bestway 5612Y 4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 5612Y یکی از جدیدترین استخر های تولید شده ی شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید و روانه بازار شده است. از این استخر پیش ساخته ارزان می توان به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز استفاده نمود. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 5612Y از سری محصولات تولید شده در سال 2021 توسط شرکت bestway می باشد که به تازگی در بازار ایران عرضه شده است. این محصول توانست تا در همان بدو ورود به بازار به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را تجربه کند. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید این استخر پیش ساخته دارای فرم دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی طراحی شده است. همچنین قسمت کف و دیواره داخلی آن نیز به طرح کاشی کاری استخر می باشد. از این محصول می توان در فضا های متعددی نظیر حیاط منزل و یا ویلا بهره مند شد.

این استخر پیش ساخته از متریالی به نام وینیل تولید شده است. وینیل یک متریال پلاستیک مانند بوده که دارای مقاومتی بالا در مقابل فشار می باشد. معمولا از این متریال برای تولید محصولات بادی استفاده می شود. از مزیت های آن می توان به قابل تعمیر بودن آن اشاره نمود. این محصول به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین قرار می گیرد. جنس این پایه ها تولید شده از آلومینیوم می باشد که از قابلیت ضد زنگ برخوردار می باشند. طریقه قرار گیری و نصب این استخر بر روی زمین به دو صورت توکار و روکار انجام می پذیرد. نصب و راه اندازی آن نیز توسط پرسنل نصب استخر پیش ساخته مستر اینتکس انجام می شود.

ابعاد این استخر نیز تشکیل شده از قطر: 427 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر می باشد. از این محصول می توان برای تفریحات آبی در کنار دوستان و خانواده، آب درمانی و ... استفاده نمود. لازم به ذکر است که این محصول قابل استفاده برای استفاده های صنعتی نیز می باشد. به عنوان مثال می توان از آن به عنوان استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی نیز بهره برد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد خرید استخر پیش ساخته و یا اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته با همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۵۰۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۰۰ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...