استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس مدل 26721

از {{model.count}}

intex 26721 4 meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس مدل 26721 از محصولات سال 2023 شرکت intex می باشد که تولید شده از وینیل است. این محصول دارای نردبان و پمپ تصفیه نیز می باشد. مشخصات دقیق آن را می توانید در ادامه مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4 متری اینتکس مدل 26721 یکی از استخر پیش ساخته های گرد این شرکت بوده که در واقع از سری کالکشن تابستانی 2023 intex می باشد و به تازگی در بازار معرفی شده است. این محصول یک وسیله کاملا کاربردی می باشد که از ان می توان برای تفریح، کار و ... بهره برد. به عنوان مثال از این محصول می توان برای تفریحات خانوادگی درون حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. همچنین افراد زیادی از آن به عنوان استخر پرورش ماهی و یا استخر کشاورزی استفاده می کنند. همچنین استخر پیش ساخته می تواند یک گزینه بسیار خوب برای آب درمانی افرادی باشد که نیاز دارند تا در محل سکونت خود به این کار بپردازند.

ساختار این محصول به صورت گرد طراحی شده است. رنگ بدنه آن به رنگ طوسی بوده و قسمت داخلی استخر دارای طرح کاشی کاری می باشد. ابعاد آن نیز تشکیل شده از قطر: 427 سانتی متر و ارتفاع: 107 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر پیش ساخته ارزان اینتکس نیز 12706 لیتر بوده که با محفظه تخلیه ای که درون آن تعبیه شده است، به راحتی می توان آب درون استخر را تخلیه نمود. از قابلیت های بسیار مهم این استخر ها، پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن ها می باشد. اقلام قرار داده شده درون بسته بندی این محصول نیز عبارت می باشند از: نردبان، پمپ تصفیه آب، کاور استخر و زیرانداز. شما می توانید این محصول را یا قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
12706 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
62 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...