استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56419

از {{model.count}}

bestway 561419 3.6 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56419 یکی از تولیدات جدید و بسیار با کیفیت شرکت bestway می باشد که اخیرا در بازار ایران عرضه شده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای قطر 366 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 122 سانتی متر است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56419 یکی دیگر از سری محصولات تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول تا به امروز توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از استخر های محبوب این شرکت تبدیل شود. چرا که از کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. فرم کلی این استخر پیش ساخته ارزان به صورت دایره ای شکل می باشد و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی است.

از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا ویلا برای تفریحات خانوادگی و تفریحات آبی دسته جمعی استفاده نمود. لازم به ذکر است که این استخر یک وسیله بسیار مناسب برای آب درمانی نیز می باشد. در سایر موارد نیز به عنوان مثال برای استفاده به عنوان استخر کشاورزی و استخر پرورش ماهی می توان از این محصول بهره مند شد. جنس بدنه استخر پیش ساخته 3 متری بست وی تولید شده از وینیل است. این متریال به همراه الیاف شمعی و برزنتی ترکیب شده است که مقاومت آن بالا رفته و از دوام بسیار خوبی برخوردار است.

این محصول به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین قرار می گیرد که جنس این پایه ها از آلومینیوم بوده و از قابلیت ضد زنگ برخوردار هستند. این محصول به دو روش تو کار و رو کار نصب می گردد. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر که مناسب برای استفاده تمامی رده های سنی می باشد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور اطلاع از قیمت این دسته از محصولات به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...