استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56418

از {{model.count}}

bestway 56418 metal frame above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56418 یک استخر با قیمت مناسب و ابعادی بسیار عالی می باشد که توسط شرکت بست وی تولید گردیده است. این استخر پیش ساخته ارزان دارای بدنه ای از جنس وینیل و پایه هایی از جنس آلومینیوم می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56418 یکی از سری استخر های فریمی تولید شده توسط bestway می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته از کیفیت بدنه بسیار بالایی برخوردار بوده و طراحی زیبا و ساده ای دارد. از این محصول می توان برای تفریحات خانوادگی و تفریحات دسته جمعی استفاده نمود. فرم کلی این استخر به شکل دایره ای بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ طوسی می باشد. این محصول در همان ابتدای ورود به بازار توانست تا به واسطه ابعاد و قیمت مناسب به یکی از محبوب ترین استخر پیش ساخته ها در میان خریداران تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. استفاده های دیگری نیز همانند استفاده های صنعتی می توان از این استخر نمود. به عنوان مثال می توان از این محصول به عنوان استخر پرورش ماهی و یا استخر کشاورزی بهره مند شد.

از مزیت های این محصول می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. جنس بدنه آن تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده و پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده اند. بدنه آن دارای ضخامت بسیار بالایی بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از حجم بالای آب را تحمل کند. ابعاد آن نیز تشکیل شده است از قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 100 سانتی متر که ارتفاع آن به گونه ای طراحی گردیده است که مناسب استفاده تمامی افراد می باشد. لازم به ذکر است که این استخر پیش ساخته ارزان، یک گزینه بسیار خوب برای آب درمانی افراد بیمار و سالمند است. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته به سایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۴۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...