استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 56629

از {{model.count}}

bestway 56629 frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی محصولی چند کاره بوده که می توان از آن به عنوان استخر آب درمانی، استخر پرورش ماهی، استخر کشاورزی و ... استفاده نمود. این استخر پیش ساخته با عمق بالا دارای پمپ تصفیه بوده و از مزیت های بسیاری برخوردار می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این استخر پیش ساخته خانواده را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 56629 یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته های تولید شده ی شرکت بست وی می باشد که یکی از محصولات با کیفیت و بسیار زیبای این شرکت محسوب می شود. این محصول از آخرین مدل استخر های تولید شده ی شرکت بست وی بوده که در سال 2021 تولید شده و در بازار ایران موجود شده است و شما می توانید آن را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس تهیه بنمایید. ساختار کلی ای که این استخر داراست به صورت مستطیلی شکل می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ طوسی بوده و قسمت داخلی آن نیز دارای طرح کاشی به رنگ آبی می باشد. بدنه این استخر پیش ساخته بست وی تولید شده از وینیل و ترکیبی از برزنت بوده که از مقاومت بسیار خوبی برخوردار بوده و به خوبی می تواند فشار ناشی از حجم زیاد آب را تحمل بنماید. 

از مزیت هایی که این نوع از استخر ها نسبت به استخر های بتنی دارند این است که این سری از استخر ها پرتابل بوده و شما می توانید در هر زمانی که خواستید آب درون استخر را تخلیه کرده و آن را درون بسته بندی ای که دارد با خود به مکانی دیگر متنقل کنید. استخر بست وی به وسیله تعدادی پایه بر روی زمین نصب می شود که جنس این پایه ها تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ بوده و دارای استحام بسیار بالایی می باشند. از دیگر اقلام موجود بر روی این محصول می توان به پمپ تصفیه آن اشاره نمود که با وجود آن شما دیگر در هنگام کثیف شدن آب درون استخر نیازی به تخلیه کردن آن نداشته و می توانید به وسیله این پمپ آب درون استخر خود را تصفیه بنمایید. این محصول قابل استفاده به عنوان استخر آب درمانی، استخر پرورش ماهی، استخر شنا و استخر کشاورزی می باشد و می توان از ان درون حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.


استخر پیش ساخته 3 متری فریمی بست وی از کوچکترین استخر پیش ساخته آماده و قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی، آب درمانی و ریلکس کردن آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و از متریالی مشابه با مدل های بزرگ بهره می برد. با توجه به اینکه از این مدل استخر در سایز و ظرفیت های دیگر نیز تولید شده باعث افزایش بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود شده است. این نوع استخر قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را داشته که در ادامه مطلب به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت تا راهنمای خرید مناسبی برای مصرف کنندگان قبل از خرید باشد...

استخر پیش ساخته کوچک

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی بدنه اصلی مشابه با دیگر استخر پیش ساخته مستطیلی بوده و شامل اجزایی همچون بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. نصب این استخر توسط نصاب های فروشگاه مستر اینتکس صورت گرفته اما به دلیل ابعاد نه چندان بزرگ خود می توانید با کمک گرفتن از دفترچه راهنما به راحتی اقدام به نصب و راه اندازی کنید تا در هزینه های مربوط به نصب نیز جریه جویی شود. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و برای تعویض راحت تر آب نیز از دریچه تخلیه در قسمت کف استفاده شده است. از خصوصیت های دیگر این استخر می توان به امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند چراغ، آبپاش و ... روی فریم تعبیه شده در قسمت لبه اشاره کرد.

جنس بدنه و فریم های استخر پیش ساخته

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این نوع متریال که در مدل های بزرگتر نیز استفاده شده مقاومت خوبی در برابر نور آفتاب و ساییدگی های سطحی نیز خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز نصب کرده و استفاده نمایید. البته برای قرار دادن در فضای باز در مدت زمان طولانی تر بهتر است از یک سایه بان برای آن استفاده نمایید. بدنه اصلی به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب شده که آلیاژی ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش می باشد. فریم و پایه ها با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی بوده بنابراین می تواند استحکام کافی را برای استخر پیش ساخته کم عمق شما فراهم کند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد نصب شده استخر پیش ساخته پرتابل بست وی برابر با (طول: 282 سانتی متر، عرض: 196 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3662 لیتر آب در خود جای دهد در نتیجه بهترین گزینه برای استفاده تمامی سنین خواهد بود. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری قرار داده شده همراه این استخر به خوبی پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و قدرت پاک سازی 1249 لیتر در ساعت را خواهد داشت. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده برای این استخر نیز تا قسمت لبه فریم خور آن بوده از همین رو برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 74 سانتی متر در نظر می گیرند. وزن بسته بندی این کالا با احتساب لوازم خود به 38.4 کیلوگرم رسیده که می توان آن را توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار حمل کرد.

پکیج استخر پیش ساخته

در پایان...

استخر پیش ساخته بست وی مدل فریمی، یکی از با کیفیت ترین و کوچکترین سایز از سری استخر پیش ساخته آماده و پرتابل این شرکت بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. اگر به دنبال تهیه یک استخر قابل حمل با هزینه مقرون به صرفه جهت تفریحات تابستانی خود هستید این محصول می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی بست وی می توانید به سایت و یا از طریق شماره تماس های فروشگاه اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
282 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
84 سانتی متر
ظرفیت
3662 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
38.4 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1249 لیتر
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...