استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس مدل 26784

از {{model.count}}

intex 26784 Prism Frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس با طراحی مستطیلی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته تولید شده جهت تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری و نردبان مجزا عرضه شده در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس از سری استخر آماده تولید شده جهت تفریحات آبی خانگی و برای خانواده های کم جمعیت بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر پیش ساخته اینتکس در مدل های دیگر با ابعاد متفاوت نیز تولید شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده طراحی و ساختار بدنه به صورت مستطیلی شکل می باشد. دو دریچه آب روی دیواره بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه نیز برای تخلیه آب در قسمت کف تعبیه شده تا کار مصرف کنندگان را جهت تعویض آب راحت تر کند.

ساختار راه اندازی بدنه دقیقا مشابه دیگر مدل های تولید شده بوده و شامل یک بدنه نگهدارنده آب و چند فریم و پایه برای نصب می باشد. کافیست پایه ها و فریم ها را طبق آموزش داخل دفترچه راهنما به بدنه متصل کنید تا استخر مورد نظر شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که محل نصب می بایست سطحی صاف و مقاوم باشد تا پس از پر شدن آب و وزن گرفتن استخر تعادل آن حفظ شود. جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار ضخیم و مشابه برزنت ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت.

این بدنه توسط فریم هایی ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. فریم و پایه هایی سبک اما با تحمل وزن بالا که تاثیر بسزایی در استحکام این استخر پیش ساخته ارزان دارند. با توجه به ابعاد 300 در 175 و ارتفاع 80 سانتی متری امکان جای دادن 3539 لیتر آب را در خود خواهد داشت از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی بلکه برای پرورش ماهی های کوچک کاربرد خواهد داشت. یک پمپ تصفیه آب فیلتری از نوع A با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت و یک نردبان با قابلیت نصب مجزا برای این استخر در نظر گرفته شده که از مهمترین لوازم جانبی این کالا محسوب می شود. برای خرید استخر پیش ساخته 3 متری اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به دو روش اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.


استخر پیش ساخته اینتکس مدل 3 متری، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته فریمی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته تولید شده است. این محصول در واقع مدل های کوچک از سری استخر پیش ساخته بزرگ فریم دار اینتکس محسوب شده تا با کمترین هزینه استخری با کیفیت برای تفریحات آبی مقطعی خود فراهم کنید. ساختار بدنه و نوع متریال مشابه با مدل های بزرگ بوده از همین رو کیفیت بسیار خوبی را در قبال هزینه پرداختی فراهم خواهد ساخت. این استخر نه تنها کاربرد تفریحی داشته بلکه می تواند برابر پرورش ماهی های کوچک نیز مورد استفاده قرار بگیرد. برای آشنایی بیشتر با این استخر در ادامه به بررسی دقیق تر جزئیات ساخت آن خواهیم پرداخت...

استخر پیش ساخته روکار

طراحی و ساخت استخر پیش ساخته

طراحی و ساختار بدنه استخر پیش ساخته خانگی اینتکس به صورت مستطیلی شکل بوده و شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بیرونی می باشد از همین رو می بایست ابتدا محلی مسطح برای احداث استخر پیش ساخته فراهم کرده و سپس با توجه به دفترچه راهنما استخر مورد نظر را راه اندازی کنید. گرچه برای نصب می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس نیز بهره مند شوید اما این مدل به دلیل ابعاد کوچکتر نسبت به مدل های بالای 5 متر روند نصب راحت تر و سریع تری را خواهد داشت بنابراین نیازی به هزینه اضافی جهت استفاده از نصاب ها نخواهد بود. از خصوصیت های مهم در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب در دیواره استخر جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و همچنین دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. همچنین می توانید انواع لوازم جانبی مانند آبشار، چراغ، سایه بان و ... را به عنوان لوازم جانبی پر طرفدار روی فریم تعبیه شده در لبه استخر نصب کنید.

جنس بدنه و فریم استخر پیش ساخته

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته ویلا از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده تا متریالی ممقاوم مشابه با برزنت ایجاد کند. این متریال سه لایه و ضخیم در برابر فشار و دمای متفاوت آب، وزن بالای آب و همچنین نور آفتاب مقاوم خواهد بود. ضخامت بالای این نوع جنس بدنه باعث نشده تا در انعطاف بالای بدنه تاثیر منفی بگذارد بنابراین امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم خواهد ساخت تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. آلیاژ به کار برده شده دارای روکش ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

جنس استخر پیش ساخته روکار

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر پیش ساخته

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ارزان اینتکس برابر با (طول: 300 سانتی متر، عرض: 175 سانتی متر، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده که ارتفاع ذکر شده تا قسمت لبه فریم دار خواهد بود به همین دلیل برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 70 سانتی متر در نظر می گیرند در نتیجه ظرفیت آب استخر را به 3539 لیتر رسانده است. این مقدار ظرفیت آب توسط پمپ تصفیه فیلتری قرار داده شده همراه استخر پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه با برق شهری کار کرده و دارای قدرت پاک سازی 2006 لیتر در ساعت توسط فیلتر کاغذی درون خود خواهد بود. این فلیتر به راحتی قابل تعویض و شستشو توسط مصرف کنندگان خواهد بود. همچنین یک نردبان پیش ساخته نیز به صورت مجزا در کنار استخر قرار داده شده تا استفاده از این محصول را راحت تر کند. این استخر در یک پکیج با وزن 48 کیلوگرم بسته بندی و عرضه می شود.

ابعاد استخر پیش ساخته روکار

در پایان...

استخر پیش ساخته فریمی 3 متری اینتکس از پر فروش ترین استخر پیش ساخته تفریحی برای نصب در حیاط منزل، باغ، ویلا و فضا های بسته بوده که توسط نمایندگی اینتکس به همراه پمپ تصفیه و نردبان عرضه می شود. این کالا دارای روند راه اندازی سریع به روش روکار و حتی توکار بوده تا با کمترین هزینه یک استخر با ابعاد مناسب برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف تهیه کنید. برای خرید استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام کنید.

طول
300 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
عمق
70 سانتی متر
ظرفیت
3539 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
48 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...