استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی مدل 56625

از {{model.count}}

bestway 56625 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی، بزرگترین استخر آماده خانگی و ویلایی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانواده های پر جمعیت، شنا و آب درمانی تولید شده است. این محصول به دلیل ظرفیت آب بالای خود برای پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی نیز استفاده شده و دارای لوازم جانبی پر کاربرد و کاملی از جمله پمپ تصفیه آب شنی می باشد.

استخر پیش ساخته 10 متری بست وی، بزرگترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز کاربرد خواهد داشت. این محصول از طراحی بدنه مستطیلی برخوردار بوده و شامل یک بدنه نگهدارنده آب با طراحی یکدست و چند فریم و پایه برای نصب می باشد از همین رو برای احداث استخر پیش ساخته بزرگ بست وی می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 956 سانتی متر، عرض: 488 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 52231 لیتر دارد از همین رو می توانید به صورت روکار و یا توکار نصب کنید.

استخر پیش ساخته ویلایی بست وی دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC وینیل سه لایه با ترکیبی از الیاف شمعی بوده از همین رو بدنه ای برزنتی و بسیار مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه بوده و دو دریچه تخلیه نیز در قسمت کف به کار برده شده است. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. این آلیاژ وزن سبک و تحمل وزن بسیار بالایی داشته و کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش می باشد. از مهمترین لوازم جانبی همراه این استخر می توان به پمپ تصفیه آب شنی با قدرت 8327 لیتر در ساعت، درپوش، زیرانداز و یک نردبان اشاره کرد. استخر روکار و توکار بست وی در دو پکیج بسته بندی شده و با وزن 223 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته 10 متری بست وی می توانید به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
956 سانتی متر
عرض
488 سانتی متر
ارتفاع
132 سانتی متر
عمق
122 سانتی متر
ظرفیت
52231 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۲۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 8327 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای ذخیره آب و کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...