استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56439

از {{model.count}}

bestway 56439 above ground metal pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56439 از سری استخر پیش ساخته، تولید شده توسط برند بست وی، مناسب برای استفاده در حیاط منازل، باغ و ویلا، کشاورزی و پرورش ماهی می باشد، به همراه این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان، یک عدد پمپ تصفیه کاغذی نیز ارائه می شود.

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56439 از سری استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که در زمینه استخر پیش ساخته نیز محصولات متنوعی را نیر تولید کرده است. استخر پیش ساخته یک محصول منحصر بفرد می باشد و در چند سال اخیر بسیاری از افراد خرید و نصب استخر پیش ساخته را به استخر بتنی ترجیح دادند، زیرا استخر پیش ساخته دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی می باشد که در چند مورد آنها را عنوان می کنیم:

استخر پیش ساخته قابلیت جا به جایی و نصب مجدد در مکان جدید می باشد، استخر پیش ساخته نیاز به انجام عملیات ساختمانی ندارد، نصب و راه اندازی آن در کمتر از یک ساعت انجام می شود، وسایل و لوازم جانبی ارزان و در دسترس، با توجه به این موارد گفته شده استخر پیش ساخته بسیاری از افراد به این سمت سوق داده می شوند و استخر پیش ساخته را خریداری می کنند. استخر پیش ساخته در ابعاد و اشکال مختلفی ساخته می شود که این محصول نیز دارای ساختار گرد می باشد که در بین استخر پیش ساخته ها خاص و جلوه زیباتری دارد.

ابعاد این استخر پیش ساخته برابر است با 457 سانتی متر به قطر و همچنین ارتفاعی برابر با 122 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 16015 لیتر است، از این استخر می توان در حیاط منازل، ویلا و باغ ها استفاده کرد، در داخل بسته بندی این محصول یک عدد نردبان تاشو ساخته شده از فلز ضد زنگ، یک روکش استخر ساخته شده از پی وی سی و پمپ تصفیه فیلتر کاغذی قرار گرفته شده است.

بدنه این استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقا‌مت بسیار بالایی در برابر فشار آب از خودش نشان می دهد، فریم های این استخر از فلز ضد زنگ ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و همچنین مقاومت استخر را در برابر فشار افزایش میدهد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56439 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
16015 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
75 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3875 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...