استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56417

از {{model.count}}

bestway 56417 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56417 استخر فریمی گرد بست وی دارای پمپ تصفیه آب و ابعاد 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 75 سانتی متر، مناسب برا ی استفاده در حیاط ویلا، منازل و باغ ها برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56417 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56417 از سری استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که محصولات متنوعی را در این زمینه تولید کرده و لقب بهترین تولید این برند در این زمینه را می توان به استخر پیش ساخته داد زیرا این محصول دارای طراحی خاص و ساختاری منحصر به فرد می باشد. در مقایسه استخر بتنی با استخر پیش ساخته می توان یک سری موارد را عنوان کرد، به عنوان مثال نصب راحت، لوازم جانبی ارزان و در دسترس، قابلیت جا به جایی، هزینه خرید و نصب بسیار ارزان، بدون نیاز به انجام امور ساختمانی که این موارد بسیار حائز اهمیت می باشد که بسیاری از افراد را از احداث کردن استخر بتنی منصرف می کند و تمایل آنها نسبت به خرید و نصب استخر پیش ساخته بیشتر می شود.

بست وی و اینتکس از تولیدکنندگان این محصول هستند که در برخی از آنها پمپ تصفیه، نردبان، کاور و زیرانداز قرار میدهد که نیازی به خرید آن نیست که یک مزیت برای استخر پیش ساخته محسوب می شود. ابعاد استخر پیش ساخته گرد بست وی  مدل 56417 برابر است با 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 75 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. از این استخر پیش ساخته می توانید در حیاط منازل، ویلا و باغ استفاده کنید. ساختار این استخر به این صورت است که در قسمت های کناری آن یک سری فریم فلزی قرار می گیرد که بدنه پی وی سی متصل می شود. یک سری فریم به صورت عمودی و یک سری فریم به صورت افقی قرار میگرند که ساختار کلی استخر را شکل میدهد، شایان ذکر است که در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه قرار داده شده است که به کمک آن می توانید از تعویض مجدد آب خود جلوگیری کنید. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
75 سانتی متر
عمق
65 سانتی متر
ظرفیت
7500 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
25 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...