استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56407

از {{model.count}}

bestway 56407 steel pro above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56407 دارای ساختاری گرد، ابعاد 305×76 سانتی متر به همراه پمپ تصفیه آب فیلتر کاغذی می باشد، استخر پیش ساخته بست وی مدل 56407 مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا و باغ، برای خرید و قیمت استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56407 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56407 از سری استخر پیش ساخته توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات بادی می باشد که علاوه بر محصولات بادی یک سری محصولات دیگر که به آن استخر پیش ساخته گفته می شود تولید کرده است، استخر پیش ساخته یک محصول بسیار کاربردی می باشد که با خرید آن به راحتی می توانید در حیاط منزل، ویلا و باغ خود استخر داشته باشید. استخر پیش ساخته دارای یک سری مزایا نسبت به استخر بتنی می باشد که عبارت اند از، قابلیت نصب راحت، وزن کم، بدون نیاز به انجام عملیات ساختمانی، جمع آوری سریع، همراه بودن وسایل همراه و همچنین قیمت مقرون بصرفه.

با توجه به دلایل گفته شده بسیاری از افراد به سراغ استخر پیش ساخته می روند. این استخر پیش ساخته دارای طراحی گرد شکل است که ابعادی برابر با 305 سانتی متر قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب برای استخر پیش ساخته می باشد. بدنه استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و تابش نور خورشید از خودش نشان میدهد و همچنین فریم های استخر پیش ساخته از فلز ضد زنگ ساخته شده است که به استحکام استخر پیش ساخته شما کمک شایانی می کند.

در بسته بندی این محصول یک عدد پمپ تصفیه فیلتر کاغذی قرار داده شده است که با کمک این پمپ تصفیه نیازی به تعویض سریع آب داخل استخر نخواهید داشت، داخل این استخر پیش ساخته دارای طراحی برگرفته شده از کاشی استخر می باشد که جلوه زیبای به استخر فریمی شما میدهد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد بست وی مدل 56407 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش میرساند.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۶۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...