استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28205

از {{model.count}}

intex 28205 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با قطر 244 سانتی متر کوچکترین استخر پیش ساخته گرد فریمی با بدنه ضخیم و پایه های ضد زنگ برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال برای استفاده در حیاط و ویلا در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28205 کوچکترین استخر پیش ساخته فریمی گرد اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف از جمله کودکان و نوجوانان عرضه شده است. این استخر پیش ساخته کوچک ابعادی مشابه مدل های استخر ایزی ست داشته با این تفاوت که به جای لبه باد شو برای راه اندازی از فریم استفاده می شود تا استحکام بالاتری را فراهم سازد. ابعاد استخر برابر با (قطر: 244 سانتی متر و ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که قادر است تا مقدار 1828 لیتر آب را در درون خود جای دهد از همین رو تنها برای تفریحات آبی و آب تنی مورد استفاده قرار می گیرد.

این استخر پیش ساخته مانند مدل های مشابه خود ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده از ساختار سه لایه بهره مند است. بدنه ای با ضخامت بسیار خوب که امکان مقاومت در برابر دما و فشار آب را خواهد داشت. از طرفی مقاوم بودن بدنه اصلی در برابر نور آفتاب نیز باعث شده تا با خیالی راحت از این محصول در فضای باز استفاده کنید. متریالی با انعطاف پذیری بالا که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را ایجاد می کند به همین دلیل به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این بدنه توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده که دارای وزن سبک اما مقاومت بالا در برابر فشار و وزن آب می باشد. این نوع آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل در کوتاه مدت مورد فرسایش قرار نخواهد گرفت.

طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که امکان نصب و راه اندازی آن به راحتی فراهم می باشد. برای این کار یک پکیج راهنما همراه محصول قرار داده شده تا نیازی به استفاده از نصاب فروشگاه اینتکس نباشد. برای احداث استخر پیش ساخته کافیست بدنه اصلی را روی زمین پهن کرده و سپس با توجه به سایز و نوع فریم ها ، آنها را روی بدنه اصلی متصل کنید تا در نهایت شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. روی بدنه نگهدارنده آب دو دریچه آب تعبیه شده که امکان نصب انواع پمپ تصفیه را فراهم می سازد. علاوه بر این برای تخلیه و تعویض راحت آب نیز در قسمت کف یک دریچه تخلیه آب تعبیه شده است. برای خرید استخر پیش ساخته گرد اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28205

محصولی جدید و بسیار با کیفیت از سری تولیدات شرکت intex می باشد که این مدل از استخر از سال 2016 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل کیفیت بدنه بسیار عالی، ابعاد مناسب و قیمت اقتصادی آن، توانسته است تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و شرکت اینتکس را مجاب به تولید هر ساله این محصول بنماید. این محصول توانسته است تا به امروز رضایت تمامی خریداران را جلب کرده و به یکی از استخر های محبوب این شرکت تبدیل شود. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت.


طراحی و ساخت

استخر پیش ساخته دو و نیم متری اینتکس، که در واقع یک استخر پیش ساخته ارزان به شمار می رود، دارای ساختار دایره ای شکل می باشد. این محصول دارای 8 عدد پایه است که بدنه استخر را بر روی زمین مستقر می کند. رنگ بدنه آن به رنگ آبی، قسمت کف و دیواره داخلی محصول دارای طرح کاشی کاری استخر و پایه های آن نیز به رنگ سفید می باشند. لازم به ذکر است که این محصول به گونه ای طراحی و تولید شده است که علاوه بر استفاده های تفریحی، قابل استفاده در صنعت نیز است. به عنوان مثال این محصول قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد و افراد می توانند از ان در محیط های مختلفی استفاده بنمایند.

جنس و کیفیت بدنه

یکی از مسائل مهم در ساخت و یا خرید استخر که ذهن افراد زیادی را درگیر می کند بخش هزینه استخر می باشد. استخرهای پیش‌ساخته از هزینه کمتری نسبت به استخرهای بتنی برخوردار می باشند. از دیگر مزایای این نوع از استخر ها می توان به قابل حمل بودن آن ها اشاره نمود که این امر، مساله بسیار مهمی برای افرادی می باشد که هر چند مدت یکبار نیاز به جابجایی دارند. پرتابل بودن این محصول سبب می شود تا بتوان در حین جابجایی نیز استخر خود را به همراه داشت و با خود به محیطی دیگر منتقل نمود. بدنه این استخر از وینیل و الیاف برزنتی تولید شده است که از ضخامت بالایی برخوردار بوده و دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار ناشی از حجم بالای آب می باشد. تنها بایستی مراقب بود تا شئ تیزی با بدنه آن برخوردی نداشته باشد. البته لازم به ذکر است که در صورت پارگی محصول، بدنه آن قابل تعمیر می باشد. پایه های قرار گرفته شده بر روی این محصول نیز تولید شده از آلومینیوم گالوانیزه بوده و دارای استحکام بسیار بالایی می باشند.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب

ابعاد این استخر پیش ساخته به گونه ای می باشد که قابل استفاده در فضا های کوچک بوده و مناسب برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان می باشد. قطر آن 244 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 51 سانتی متر است. ظرفیت آب این محصول 1828 لیتر بوده و وزن بسته بندی آن 10 کیلوگرم می باشد که به آسانی قابل حمل و جایجایی است و به افراد امکان این را می دهد تا بتوانند در صورت نیاز استخر خود را به وسیله خودروی شخصی خود حمل و جابجا کنند. از این محصول می توان درون حیاط منزل، پشت بام، بالکن و ... برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان استفاده نمود.

نصب و راه اندازی استخر پیش‌ساخته

برای راه اندازی استخر پیش ساخته دو روش کلی وجود دارد که این دو روش عبارت می باشند از توکار و روکار. البته این مدل از استخر به دلیل ابعاد کمی که دارد به صورت رو کار نصب و آماده استفاده می شود. همانطور که گفته شد از آن می توان در محیط های مختلفی استفاده نمود. درون بسته بندی محصول یک DVD آموزشی قرار داده شده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی استخر خود را نصب و راه اندازی بنمایید.

شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته به سایت فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر و مشاوره درباره خرید انواع محصولات اینتکس با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.


قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
ظرفیت
1828 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
10 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...