استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28207

از {{model.count}}

intex 28207 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد اینتکس با پمپ تصفیه مدل 28207 با طراحی بدنه جدید و زیبا برای تفریحات آبی در حیاط منزل و ویلا با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته گرد اینتکس مدل 28207 مدل دیگر از سری استخر پیش ساخته گرد 3 متری تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال عرضه شده است. این استخر پیش ساخته در میان سایز کوچک از استخر گرد پرتابل قرار گرفته که در سایز های بزرگتر نیز تولید شده است به همین دلیل بازه انتخاب مصرف کنندگان را برای رفع نیاز های خود افزایش داده است. اما مهم ترین تفاوت میان این استخر با مدل مشابه خود در داشتن یک پمپ تصفیه آب فیلتری بوده که همراه این محصول قرار داده شده است. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغذی قابل تعویض در درون خود بوده که پس از چند بار تصفیه آب به راحتی قابل شستشو و یا تعویض خواهد بود.

این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده که یکی از رایج ترین طراحی های صورت گرفته برای انواع استخر پیش ساخته محسوب می شود. بدنه استخر شامل نگهدارنده یکدست آب و چند فریم و پایه نگهدارنده بوده که به دلیل داشتن ابعاد کوچک به راحتی توسط مصرف کنندگان و با کمک پکیج آموزشی داخل جعبه استخر امکان پذیر خواهد بود. از ویژگی های دیگر در طراحی و ساختار بدنه می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی دیواره نگهدارنده آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و همچنین یک دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض آسوده تر آب اشاره کرد.

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این استخر پیش ساخته گرد خانگی مشابه دیگر مدل های تولید شده در ابعاد مختلف بوده به همین دلیل کیفیت مشابهی را خواهد داشت. برای نگهدارنده آب از متریال ترکیبی مقاومی استفاده شده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. استفاده از PVC وینیل با ترکیب الیاف شمعی ساختاری سه لایه ایجاد کرده تا به راحتی فشار و وزن آب در طول مدت زمان استفاده را تحمل کند. از طرفی به دلیل انعطاف بالا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده تا توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل و جا به جایی باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از نوع آلومینیوم راه اندازی شده و در واقع استحکام اصلی استخر را فراهم می سازد. این نوع آلیاژ به صورت سبک و تو خالی تولید شده اما از تحمل وزن بالایی بهره مند است. مقاوم بودن در برابر فرسایش و ضد زنگ بودن کامل فریم ها باعث افزایش طول عمر آنها شده است.

استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس دارای ابعاد (قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که برای استفاده سه کودک و یا دو بزرگسال گزینه مناسبی خواهد بود. با توجه به این ابعاد، استخر مورد نظر قادر است تا مقدار 4485 لیتر آب را در درون خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی و همچنین شنا برای سنین کودکان و نوجوانان خواهد بود. با توجه به اینکه ارتفاع 76 سانتی متر در این استخر تا بالاترین نقطه بدنه بوده برای جلوگیری از سرریز شدن آب عمق مفید استخر را 66 سانتی متر باید در نظر گرفت. وزن پکیج این محصول با احتساب پمپ تصفیه به 20.2 کیلوگرم رسیده که وزنی قابل قبول برای این ابعاد از استخر به حساب می آید. برای خرید استخر پیش ساخته گرد 3 متری اینتکس کافیست به نمایندگی اینتکس به دو روش اینترنتی و یا تلفنی مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش محصول مورد نظر کنید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4485 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20.2 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 1250 لیتر
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...