استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته کودک اینتکس مدل 57173

از {{model.count}}

intex 57173 baby mini frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته کودک اینتکس مدل 57173 از تولیدات شرکت intex بوده که قابل استفاده برای کوکان طراحی شده است. جنس بدنه آن همانند دیگر استخر های پبش ساخته از وینیل بوده و دارای الیاف برزنتی نیز می باشد. در ادامه می توانید مشخصات دقیق این استخر پیش ساخته ارزان را مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته کودک اینتکس مدل 57173 یکی دیگر از سری استخر فریمی های تولید شده توسط شرکت intex در 2021 می باشد که از کیفیت بسیار خوب و طراحی زیبا برخوردا می باشد. این محصول برای اولین بار در سال 2018 تولید و در بازار عرضه شد. اما به علت فروش فوق العاده و استقبال بی نظیر خریداران، شرکت اینتکس دست به تولید دوباره آن در سال های 2020 و 2021 زد. فرم کلی این استخر به صورت مربعی شکل بوده و مناسب استفاده کودکان طراحی گردیده است. رنگ بدنه آن به رنگ آبی و پایه های آن نیز به رنگ سفید می باشد.

این محصول از دوام بهتری نسبت به استخر بادی برخوردار است. از آن می توان درون حیاط، پشت بام و یا بالکن استفاده نمود. همچنین قابل استفاده به عنوان استخر توپ، درون منزل می باشد. جنس بدنه استخر پیش ساخته کودک از وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد. الیاف برزنتی ای که درون متریال این استخر ترکیب شده است باعث بالا رفتن مقاومت بدنه استخر گردیده است و همچنین پایه های این محصول نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشد.

این محصول در ابعادی از جمله طول: 122 سانتی متر، عرض: 122 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. ارتفاع آن به گونه ای بوده که مناسب برای استفاده کودکان بوده و هیچگوه خطری آن ها را در حین آبتنی درون استخر تهدید نمی کند. از مزایای این محصول می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره نمود که به افراد امکان جابجایی آسان آن را می دهد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و یا برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۱۲۲ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
ظرفیت
۳۳۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۴.۵ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دفترچه راهنما
مناسب کودکان
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...