استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس مدل 26730

از {{model.count}}

intex 26730 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس با ارتفاع 122 سانتی متر، یکی از جدید ترین و پر طرفدار ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه آب بوده و قابلیت احداث به روش روکار و توکار را خواهد داشت.

استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس محصول 2023 تولید شده توسط برند اینتکس بوده که برای تفریحات آبی خانوادگی در فضای باز و بسته عرضه شده است. این محصول از ساختار و طراحی بدنه مشابه با سایر استخر پیش ساخته گرد فریمی بهره برده و تنها تفاوت آن داشتن یک نوار شفاف در قسمت فوقانی بوده که مانند یک پنجره کاربرد دارد از همین رو موجب زیبایی طراحی بدنه شده است. این استخر شامل یک بدنه نگهدارنده آب به همراه فریم و پایه های نصب شونده بوده که توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان ممکن صورت می گیرد. بدنه اصلی ساخته شده از متریال PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و برزنتی ایجاد کرده است در نتیجه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی گالوانیزه کاملا ضد زنگ راه اندازی شده و شکل می گیرد.

ابعاد استخر قابل حمل پنجره دار اینتکس برابر با (قطر: 488 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 19156 لیتر آب در خود جای دهد. این مقدار ظرفیت آب نه تنها نیاز افراد را در زمینه تفریحات آبی و شنا بلکه در پرورش ماهی و ذخیره آب نیز بر طرف خواهد کرد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت، یک درپوش، یک زیرانداز و یک نردبان پیش ساخته قرار داده شده که از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شوند. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 89 کیلوگرمی عرضه می شود. جهت خرید استخر پیش ساخته پنجره دار اینتکس می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
488 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
19156 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
89 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...