استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی مدل 56493

از {{model.count}}

bestway 56493 portable AGP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی مدل گرد، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر آماده عرضه شده با قطر 3 متری بوده که توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی تابستانی عرضه شده است. این محصول فاقد لوازم جانبی بوده و مانند مدل های مشابه خود در کوتاه ترین زمان ممکن به دو روش روکار و توکار قابل احداث می باشد.

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی یکی از کوچکترین مدل از سری استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که برای سنین مختلف جهت تفریحات آبی تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر دارای ابعاد راه اندازی شده (305*76) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 4678 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای استفاده خانواده های کم جمعیت مناسب خواهد بود. استخری که بر خلاف مدل های مشابه خود لوازم جانبی نداشته بنابراین می توانید به صورت مجزا لوازم های کاربردی از جمله پمپ تصفیه از فروشگاه مستر اینتکس برای آن تهیه نمایید. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 18 کیلوگرمی عرضه می شود. با توجه به ابعاد کوچک و داشتن دفترچه راهنما، می توانید خود اقدام به احداث استخر پیش ساخته گرد مورد نظر کنید.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب این استخر پیش ساخته برزنتی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده و با داشتن ساختار سه لایه، متریالی مشابه با برزنت ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی در برابر نور آفتاب مقاومت کافی داشته باشد. این بدنه قابلیت نصب و شکل گرفتن توسط فریم و پایه های آلومینیومی را داشته که در مجموع زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت. این فریم ها کاملا ضد زنگ و سبک بوده اما در عوض تحمل وزن بسیار بالایی را خواهند داشت. از ویژگی های دیگر استخر گرد کوچک بست وی می توان به دو دریچه آب روی بدنه اصلی جهت نصب انواع پمپ تصفیه آب و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره نمود. برای خرید استخر پیش ساخته پرتابل گرد بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حتی حضوری در نمایندگی اینتکسثبت سفارش انجام دهید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
ظرفیت
4678 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
18 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...