استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل 56498

از {{model.count}}

bestway 56498 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل 3 در 2 متر از پر فروش ترین استخر فریمی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی خواهد بود. این محصول قابلیت نصب سریع و راحت را داشته و مصرف کنندگان نیز می توانند خود اقدام به احداث این محصول در فضای باز و بسته کنند. استخری با وزن مناسب و حجم کم که قابل حمل توسط انواع وسیله نقلیه صندوق دار خواهد بود.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل فریمی، یکی از پر فروش ترین استخر پیش ساخته قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه جهت تفریحات آبی محسوب می شود. این مدل از استخر پرتابل بست وی در واقع مدل مقرون به صرفه تر استخر مستطیلی فریمی محسوب شده که در 4 سایز متفاوت تولید شده و تنها دارای رنگ آبی می باشد. ساختار بدنه شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده که بدنه اصلی ساخته شده از متریال PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی می باشد به همین دلیل بدنه برزنتی ایجاد کرده است. این بدنه توسط فریم های آلومینیومی ضد زنگ راه اندازی و شکل می گیرد. نصب و احداث استخر پیش ساخته فریمی بست وی به سادگی صورت گرفته و مصرف کنندگان نیز می توانند با کمک گرفتن از دفترچه راهنما اقدام به راه اندازی این محصول کنند.

ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (طول: 300 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 3300 لیتر فراهم می سازد از همین رو برای تفریحات آبی کودکان و آفتاب گرفتن سنین بزرگسال در آب گزینه مناسبی خواهد بود. استخری که در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 18 کیلوگرمی عرضه می شود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف در نظر گرفته شده است. با وجود نداشتن لوازم جانبی پر کاربرد از جمله پمپ تصفیه همراه این استخر، می توانید به صورت مجزا از فروشگاه مستر اینتکس خریداری نمایید. برای خرید استخر پیش ساخته ویلا بست وی کافیست با مراجعه حضوری و یا آنلاین با سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۳۰۰ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
3300 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...