استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی مدل 5611U

از {{model.count}}

bestway 5611U portable above ground metal pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی، یکی از بزرگترین استخر پیش ساخته با طراحی بدنه بیضی شکل بوده که توسط نمایندگی اینتکس جهت تفریحات آبی، شنا و حتی پرورش ماهی عرضه شده است. این محصول دارای ظرفیت آب بالا به همراه پمپ تصفیه فیلتری بوده و از لوازم جانبی های پرکاربردی همچون نردبان، درپوش و کلر زن بهره می برد. این استخر قابلیت نصب روی زمین و داخل زمین را خواهد داشت.

استخر پیش ساخته قابل حمل بست وی با طراحی بدنه بیضی شکل، از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا سنین بالای 6 سال تولید شده است. این استخر پیش ساخته در ابعاد و ظرفیت های متفاوتی تولید شده که از نظر متریال و طراحی مشابه یکدیگر می باشند از نظر ابعاد تفاوت دارند تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش دهد. استخری که شامل بدنه نگهدارنده آب و فریم های متصل شونده بوده از همین رو در کوتاه ترین زمان نصب می شود. احداث استخر پیش ساخته در سایز های بزرگ توسط فروشگاه مستر اینتکس نیز صورت می گیرد.

ابعاد استخر پیش ساخته روی زمین بست وی برابر با (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 25495 لیتر آب در خود جای دهد. با توجه به ابعاد بزرگ و ظرفیت آب بالا، امکان استفاده از این استخر برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز فراهم خواهد بود بنابراین می توانید با هزینه کمتر فضای آبی لازم را در کوتاه ترین زمان ایجاد کنید. این محصول دارای لوازم جانبی پر کاربرد و مهمی همچون پمپ تصفیه فیلتری با قدرت تصفیه 9463 لیتر در ساعت، کاور یا درپوش، نردبان و کلر زن بوده از همین رو نیازی به هزینه های مجزا برای تهیه این لوازم نخواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده تا مانند متریال برزنت عملکرد مقاومی داشته باشد. این متریال روی فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ نصب شده تا تحمل وزن و استحکام بسیار بالایی را فراهم سازد. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 126 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته قابل حمل 7 متری بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمایید.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
25495 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 9463 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...