استخر پیش ساخته فست ست بست وی مدل 57268

از {{model.count}}

Bestway 57268 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی مدل 57268 با کیفیت ساخت بالا و همچنین بدنه مقاوم، یکی از محصولات پرطرفدار برند bestway می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی برزنتی به همراه لایه های ابریشمی بوده که از تحمل فشار بالایی در برابر فشار آب و ضربه در هنگام استفاده برخوردار می باشد. استخر پیش ساخته بست وی با قطر ۲۴۴ سانتی متر را می توان از محبوب ترین محصولات شرکت مستر اینتکس برشمرد که در ادامه به نقاط مثبت و منفی این محصول خواهیم پرداخت.

استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی با قطر ۲.۴ متر از محصولات پرفروش مستر اینتکس محسوب می شود که این ویژگی به کمک ابعاد مناسب و وزن کم محصول به دست آمده است. قطر استاندارد و ارتفاع ۶۶ سانتی متری سبب این شده است تا خریداران این محصول، به راحتی از این محصول در مکان هایی که فضای کافی برای حفر استخر و یا نصب استخر های پیش ساخته در ابعاد بزرگتر را ندارند، استفاده نموده و پس از استفاده نیز به راحتی آن را جمع کرده و جابجا نمایند. این جابجایی ساده به کمک وزن کمتر از ۹ کیلوگرمی فراهم شده است و این محصول را به یک استخر پیش ساخته کاملا پرتابل تبدیل نموده است.

ابعاد بسته بندی کوچک محصول نیز موجب جابجایی ساده تر محصول شده است که این کارتن بسته بندی به سادگی در صندوق عقب خودروهای سواری قرار خواهد گرفت و با مشکل جابجایی روبرو نخواهید شد. در بسته بندی این استخر پیش ساخته بست وی یک عدد پمپ تصفیه فیلتری به همراه فیلتر نیز تعبیه شده است تا در پس از استفاده از استخر بتوانید با روشن کردن پمپ تصفیه، آب استخر را پاکیزه نگه دارید تا مدت زمان بیشتری از آب استفاده نمایید و نیاز به تعویض آن نداشته باشید. فیلتر استفاده شده برای محصول نیز قابل تعویض بوده و در صورت نیاز قادر به تهیه فیلتر جدید و تعویض آن خواهید بود. اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار داده شده، از مشاورین فروش شرکت اینتکس مستر اینتکس جویا شوید.

قطر
244 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
ظرفیت
2100 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
9 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین
پرتابل
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی و ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...