استخر پیش ساخته فایبرگلاس توکار، یکی از مقاوم ترین استخر قابل حمل تولید شده توسط برند هایی همچون اینتکس و بست وی بوده که نه تنها قابلیت نصب به صورت توکار را داشته بلکه می توانید به روش روکار نیز اقدام به نصب و استفاده از این نوع استخر ها کنید. استخر فایبرگلاس نسخه مقاوم شده انواع استخر پیش ساخته محسوب شده از همین رو به دلیل استفاده از متریال مقاوم و ضخیم فایبرگلاس طول عمر بسیار بیشتری را فراهم خواهد ساخت. با توجه به وجود رطوبت در داخل زمین، استخر فایبرگلاس بهترین گزینه برای احداث به روش توکار بوده تا با هزینه ای معقول تر و مقرون به صرفه تر، استخری به صورت ثابت در فضای باز منزل خود، ویلا و یا باغ داشته باشید. استخر پیش ساخته فایبرگلاس نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز بسیار کاربردی خواهد بود. تنوع در ابعاد و ظرفیت آب در این نوع استخر ها باعث شده تا بازه انتخاب بیشتری برای رفع نیاز های خود داشته باشید.

مهمترین ویژگی در تولید انواع استخر فایبرگلاس پیش ساخته، متریال و جنس بدنه تولید شده آنها می باشد. تمام این استخر ها دارای بدنه نگهدارنده آب از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که متریالی برزنتی و با ساختار سه لایه ایجاد کرده است. این قسمت از بدنه در واقع قسمت داخلی و نگهدارنده آب محسوب شده که توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. بدنه ای که در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته به همین دلیل در ابعاد کمتری قابل جمع شدن خواهد بود. اما خصوصیت ویژه این استخر ها از نظر متریال، داشتن بلوک های فایبرگلاس قابل نصب در قسمت بیرونی بدنه اصلی بوده که نه تنها به بدنه اصلی زیبایی بخشیده بلکه توان آن را در برابر خراشیدگی و پارگی، فشار و دمای متفاوت آب، رطوبت های داخل زمین و نور آفتاب مقاوم می سازد بنابراین استخری با طول عمر بسیار بالا خواهید داشت. برای احداث استخر پیش ساخته فایبرگلاس بهتر است از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید زیرا که استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی نصب می کنند.


استخر پیش ساخته گرد اینتکس


استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس از معروف ترین و پر فروش ترین مدل های موجود در بازار بوده که طی چند سال اخیر از فروش بسیار بالایی برخوردار بوده است. این برند در کنار برند بست وی بهترین استخر فایبرگلاس توکار و روکار را تولید کرده که از مهمترین ویژگی های آنها داشتن لوازم جانبی کامل می باشد. لوازم هایی کاربردی از جمله پمپ تصفیه آب، نردبان، درپوش، زیرانداز و ... تجهیزاتی بوده که خود دارای قیمت بالایی در صورت تهیه به صورات مجزا داشته در حالی که به همراه استخر های فایبرگلاس با قیمتی مقرون به صرفه تر عرضه می شوند. لازم به ذکر است که در زمان خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس تنوع در انتخاب طراحی بدنه را نیز خواهید داشت. طراحی های صورت گرفته از جمله مدل های گرد، مستطیلی و بیضی از طرح های متفاوت عرضه شده توسط دو شرکت بزرگ اینتکس و بست وی محسوب می شود.


استخر پرتابل برای ویلا و باغ


برای نصب استخر فایبرگلاس ویلا و باغ به صورت توکار می بایست زمین کمی بیش از ابعاد استخر حفر شده و پس از مسطح شدن قسمت کف استخر در این قسمت نصب می شود. در انتهای می بایست پمپ تصفیه در قسمتی مشخص کار گذاشته شده و در نهایت فضای خالی کناره ها را پوشش دهید تا فضای لبه استخر نیز جلوه زیبایی به خود بگیرد. هنگام نصب استخر داخل زمین بهتر است مشاوره لازم را از نصاب های شرکت اینتکس دریافت کرده تا در هزینه های صورت گرفته صرفه جویی شود.

برای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس در ابعاد و ظرفیت های مختلف می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا به صورت آنلاین مشاوره لازم را از همکاران ما در فروشگاه مستر اینتکس دریافت کرده و سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال و نصب شود.