استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق بست وی مدل 5618UE

از {{model.count}}

bestway 5618UE above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق بست وی یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر شنا و تفریحات آبی برای پرورش ماهی نیز کاربردی خواهد بود. استخری با ساختار گرد که در بازه زمانی کوتاهی امکان احداث داشته و از لوازم جانبی پر کاربردی همچون پمپ تصفیه آب فیلتری بهره مند است.

استخر پیش ساخته عمیق بست وی یکی از انواع استخر پیش ساخته گرد عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که با توجه به ابعاد و ظرفیت آب بالای خود می تواند علاوه بر تفریحات آبی و شنا، برای پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار بگیرد. استخر گرد بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 396 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و تا مقدار 12690 لیتر آب را در خود جای می دهد از همین رو فضای لازم را برای استفاده خانواده های پر جمعیت فراهم می سازد. این استخر متشکل از بدنه اصلی نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس احداث می شود. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 3785 لیتر در ساعت، یک نردبان و یک درپوش به عنوان کاربردی ترین لوازم جانبی دارد.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب این استخر از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و برزنتی ایجاد کرده است. این متریال در بسیاری از انواع استخر پیش ساخته بزرگ استفاده شده زیرا تحمل فشار بالایی داشته و در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه نیز در قسمت کف تعبیه شده است. این بدنه به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. آلیاژی سبک و ضد زنگ که تحمل وزن بالایی داشته و طول عمر بالایی خواهد داشت. این محصول قابلیت احداث توکار و روکار را داشته بنابراین به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 55 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته عمیق بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۲۶۹۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...