استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته طرح چوب خانگی اینتکس مدل 26741

از {{model.count}}

intex 26741 gray wood Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس با قطر 457 سانتی متر از مدل های بزرگ استخر پیش ساخته با طراحی بدنه گرد و عمق بالا جهت شنا و تفریحات آبی خانگی و مناسب برای احداث روکار در فروشگاه و نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته طرح چوب گرد اینتکس یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پرتابل تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در مدل های مختلفی از نظر سایز و ظرفیت عرضه شده است. این نوع استخر پیش ساخته به دلیل طراحی زیبای خود به صورت روکار نصب و راه اندازی شده که نمایی زیبایی را به محل مورد استفاده خواهد داد. کوچکترین سایز این استخر این مدل بوده از ابعاد (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بهره مند می باشد از همین رو نه تنها برای تفریحات آبی و شنا خانوادگی می تواند برای پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب کشاورزی نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

این محصول نیز مانند دیگر استخر پیش ساخته قابلیت هایی همچون امکان حمل و جا به جایی راحت، لوازم جانبی، راه اندازی سریع و آسان و همچنین قیمت مقرون به صرفه داشته که جایگزین بسیار عالی برای انتواع استخر بتنی خواهند بود. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده در ابعاد این استخر تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه فریم دار بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن 112 سانتی متر در نظر گرفته می شود از همین رو ظرفیت آبی برابر با 16807 لیتر را خواهد داشت. این مقدار آب به وسیله پمپ تصفیه فیلتری همراه خود پاک سازی شده که از قدرت 3785 لیتر در ساعت بهره مند است. این پمپ عمل تصفیه را به وسیله فیلتر کاغذی انجام داده که به راحتی قابل تعویض و شستشو خواهد بود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته با امکان نصب مجزا ، یک درپوش و زیرانداز نیز در نظر گرفته شده تا این محصول را به یک استخر پیش ساخته کامل کند.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26741 بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده از طرح بسیار زیبای طرح چوب برخوردار می باشد به همین دلیل در میان زیبا ترین استخر پیش ساخته قرار می گیرد. متریال این محصول دارای ساختار سه لایه بوده که مقاومتی مشابه پارچه های ضخیم برزنتی دارد به همین جهت در برابر عواملی مانند فشار و دمای متفاوت آب ، نور آفتاب و همچنین ساییدگی های سطحی مقاوم خواهد بود. این نوع جنس بدنه حتی در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر بوده و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتر قابل جمع شدن خواهد بود.

مانند دیگر استخر های پیش ساخته بدنه نگهدارنده آب توسط پایه ها و فریم هایی سبک از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این پایه ها با وجود وزن سبک خود تحمل وزن بسیار بالایی داشته که و به دلیل مقاوم بودن در برابر زنگ زدگی و فرسودگی طول عمر بالایی خواهند داشت. البته نحوه نصب صحیح آنها نیز می تواند تاثیر بسزایی در سلامتی پایه ها در دراز مدت داشته باشد. برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در هر مکانی از کشور ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
16807 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
70 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...