استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته شنا بست وی مدل 56476

از {{model.count}}

bestway 56476 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته شنا بست وی با طول 7 متر، از بزرگترین استخر پیش ساخته فریمی مستطیلی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی، پرورش ماهی و کشاورزی عرضه شده است. این محصول امکان راه اندازی داخل زمین را نیز داشته و با توجه به داشتن لوازم جانبی کامل به همراه خود، استخری بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود.

استخر پیش ساخته شنا بست وی از سری استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که مقرون به صرفه ترین استخر برای تفریحات آبی خانگی، ویلا و باغ محسوب می شود. احداث استخر پیش ساخته به وسیله نصاب فروشگاه مستر اینتکس در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی صورت می گیرد از همین رو نگرانی بابت راه اندازی آن نخواهد بود. با توجه به امکان نصب روی زمین و همچنین داخل زمین از این محصول می توان هم به عنوان استخر پیش ساخته متحرک و استخر پیش ساخته ثابت استفاده نمود.

ابعاد راه اندازی شده آن برابر (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 30045 لیتر آب در خود جای دهد. این حجم از آب نه تنها نیاز افراد را در تفریحات آبی بلکه در پرورش ماهی و کشاورزی نیز بر طرف خواهد کرد. ساختار بدنه شامل اجزایی از جمله بدنه نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده به همین دلیل روند راه اندازی سریع و بدون دردسری را خواهد داشت. بدنه نگهدارنده آب از PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی ساخته شده که متریالی سه لایه و مشابه با برزنت می باشد به همین دلیل در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت.

همانطور که در تصاویر قابل مشاهده بوده، فریم و پایه ها روی بدنه اصلی نصب شده و به استخر شکل و استحکام می دهند. این فریم ها از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ ساخته شده و با وجود وزن سبک خود تحمل وزن بسیار بالایی خواهند داشت. همانند مدل های مشابه در کنار این استخر لوازم جانبی پر کاربردی قرار داده شده که این لوازم عبارتند از پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 9463 لیتر در ساعت، کاور، نردبان و کلر زن. این محصول با احتساب لوازم خود وزن بسته بندی 168 کیلوگرمی خواهد داشت. برای خرید استخر پیش ساخته شنا بست وی می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۰ سانتی متر
ظرفیت
30045 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۶۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 9463 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...