استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار گرد اینتکس مدل 26723

از {{model.count}}

intex 26723 Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد طرح چوب اینتکس با قطر 549 سانتی متر همراه با لوازم جانبی برای احداث روکار جهت تفریحات آبی و شنا در فروشگاه استخر پیش ساخته اینتکس

استخر پیش ساخته روکار گرد اینتکس مدل بزرگتر استخر پیش ساخته ویلایی بوده که برای استفاده به منظور تفریحات آبی و شنا در حیاط منزل ، ویلا و باغ توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این استخر از نظر متریال و طراحی تفاوتی با مدل های مشابه خود نداشته بلکه تنها تفاوت آن در ابعاد و ظرفیت آب می باشد. داشتن ابعاد (قطر: 457 سانتی متر ، ارتفاع: 107 سانتی متر) باعث شده تا یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات آبی خانوادگی بخصوص در فصول گرما محسوب شود. با توجه به این ابعاد ظرفیت آب استخر به 14615 لیتر رسیده که مقداری بسیار مناسب به حساب می آید. البته گفتنی است که این مقدار ظرفیت آب تا عمق مفید استخر حساب شده است. برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید استخر حدودا 95 سانتی متر در نظر گرفته شده تا با احتساب این عمق ظرفیت آب ذکر شده صحت خواهد داشت.

طراحی و ساختار بدنه شامل یک نگهدارنده آب و تعدادی فریم و پایه جهت نصب بوده که مصرف کنندگان با استفاده از پکیج راهنمای درون استخر می توانند خود اقدام به راه اندازی استخر مربوطه کنند. اما بهتر است برای نصب سریع تر و مطمئن تر از نصاب فروشگاه اینتکس بهره مند شوید زیرا علاوه بر استخر می بایست پمپ تصفیه و نردبان آن را نیز به صورت مجزا راه اندازی کنید. احداث استخر پیش ساخته به دو روش روکار و توکار قابل انجام خواهد بود. معمولا انواع استخر پیش ساخته اینتکس را به روش روکار و روی زمین نصب کرده و کمتر پیش می آید که به صورت ثابت مورد استفاده قرار بگیرند زیرا در این حالت کاربردی مشابه استخر بتنی خواهد داشت.

گفتنی است که روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه برای تخلیه و تعویض آب در قسمت کف به کار برده شده تا در راحتی کار مصرف کنندگان بسیار موثر باشد. پمپ تصفیه در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع فیلتری بوده که با برق شهری کار می کند. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغغذی در درون خود بوده که از قابلیت تعویض و شستشو برخوردار خواهد بود از همین رو می توان به راحتی آن را تعویض نمود. یک نردبان پیش ساخته با قابلیت راه اندازی مجزا جهت استفاده راحت از استخر ، یک درپوش و یک زیرانداز نیز برای مراقبت از استخر در نظر گرفته شده که تماما در یک پکیج بسته بندی و عرضه می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر روکار اینتکس از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی برزنتی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و مشابه پارچه های برزنتی ضخیم ایجاد کرده است. این نوع متریال استحکام بسیار بالایی داشته تا در برابر شرایط جوی مختلف از جمله گرما و نور آفتاب و همچنین در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت بالایی را از خود نشان دهد از همین رو جای نگرانی بابت آسیب رسیدن به بدنه استخر نخواهد بود. انعطاف پذیری این نوع جنس بدنه نیز باعث شده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم باشد به همین دلیل به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. این بدنه به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل کامل را به خود خواهد گرفت.

فریم ها کاملا ضد زنگ و ضد فرسایش بوده و با وجود داشتن وزن سبک تحمل وزن بالایی را خواهند داشت تا وزن آب درون استخر که بین 14 الی 15 تن بوده را به راحتی تحمل کنند. نحوه نصب صحیح پایه ها در سلامتی و طول عمر آنها بسیار موثر خواهد بود بنابراین نا متعادل بودن و قرار گرفتن در سطوح غیر صاف می تواند در دراز مدت به پایه ها آسیب برساند. برای خرید استخر پیش ساخته روکار گرد اینتکس می توان به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را  به دو روش اینترنتی و یا تلفنی از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
14615 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
63.7 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...